آلبوم تازه احسان خواجه امیری منتشر می شود

تنهایی احسان خواجه امیری به سر آمد

جام جم نوا: پس از سه سال، کنسرت احسان خواجه امیری در اهواز برگزار شد. خواجه امیری در شرایطی در خوزستان روی استیج رفت که چند ماه پیش کنسرت وی در این استان لغو شده بود و این بار نیز گروهی خودسر برای لغو این کنسرت تلاش بسیاری کردند.
کد خبر: ۷۰۶۸۲۵
شکست خودسرها؛ خواجه امیری در اهواز خواند/عکس

محمد مقدم یکی از تهیه کنندگان این برنامه اظهار داشت: «خدا را شاکریم که علی رغم وجود دشواری‌ها، پس از تلاش‌های پیاپی موفق شدیم این برنامه را با موفقیت و بدون هیچ‌گونه حاشیه‌ای برگزار کنیم تا مردم خونگرم و هنردوست خوزستان با هنرمند محبوبشان دیدار کنند. بر خود لازم می‌دانیم از مسئولینی که در این راه مساعدت نمودند، به ویژه آقایان «همایون قنواتی» مدیر کل محترم اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان، «ناصر چنعانی» معاونت هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی ارشاد و «فرج الله خبیر»، معاون سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان سپاس‌گزاری نماییم و امیدوارم باز هم شرایط فراهم شود تا با برگزاری برنامه های فرهنگی-هنری، زمینه برای ایجاد نشاط در مردم خوب خوزستان فراهم شود».
روز پیش از برگزاری کنسرت، افرادی با ارسال پیامک‌هایی با مضمون تجمع برای اعتراض به برگزاری کنسرت در اهواز، سعی در ایجاد اخلال در روند اجرای این برنامه داشتند. در پی این تحرکات، «فرج الله خبیر» معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان در گفت و گویی با تأکید بر حمایت از برگزاری این برنامه، گفت: «برای برگزاری این کنسرت همه مراحل قانونی طی شده است به همین دلیل برگزاری این کنسرت با مشکلی مواجه نخواهد بود».
وی همچنین با اشاره به حمایت از تمامی برنامه‌هایی که مجوزهای لازم را اخذ نموده‌اند، درباره پیامک‌های ارسال شده و تلاش برای برگزاری تجمع اعتراضی جلوی درب سینما هلال اهواز، گفت: «برگزاری چنین تجمعی غیر قانونی است و در صورتی که این تجمع صورت بگیرد با عوامل آن برخورد می‌شود. معاونت سیاسی اجتماعی استانداری خوزستان نحوه ارسال این پیامک را که مردم را به تجمع غیر قانونی تشویق کرده از سوی سازمان مخابرات اهواز پیگیری خواهد کرد».

با پیگیری‌های تهیه‌کنندگان برنامه و حمایت مسئولین استانی و شهرستانی، این کنسرت بدون هیچ حاشیه‌ای و در زمان و مکان مقرر برگزار شد و خواننده آلبوم «عاشقانه‌ها» و گروهش به رهبری «هومن نامداری»، به تهیه‌کنندگی «محمد مقدم»، «رضا آشوری» و «میلاد کرامت» و به همت موسسه «دلارام جوان»، 19 و 20 مرداد 1393 طی چهار سانس در سالن سینما هلال اهواز به اجرای زنده پرداختند و مجموعاً بیش از سه هزار نفر به تماشای این برنامه نشستند.

(موسیقی ما)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها