جام جم نوا: «باز لورمن»، کارگردان مشهور «گتسبی بزرگ» در حال انجام مذاکرات پایانی برای ساخت فیلم زندگی «الویس پریسلی»، خواننده معروف آمریکایی است.
کد خبر: ۶۷۰۵۰۱
«الویس پریسلی» فیلم شد

در حالی که سه فیلم درباره زندگی الویس پریسلی در دست ساخت است، کمپانی «برادران وارنر» اعلام کرد، چهارمین اثر حول محور زندگی این هنرمند سرشناس توسط «باز لورمن»، فیلمساز سرشناس آثاری چون «مولین روژ» و «گتسبی بزرگ» کارگردانی می‌شود.
سه فیلمی که قرار است درباره زندگی الویس پریسلی ساخته شود شامل «آخرین قطار به ممفیس» به کارگردانی «کوین مک‌دونالد»، «گریسلند در حال رشد» که به روزهای پایانی زندگی پریسلی می‌پردازد و «الویس و نیکسون» که رابطه‌ای «سلطان راک‌ اند رول» و رییس‌جمهور آمریکا را مورد تمرکز قرار داده می شود.
فیلمی که لورمن درباره پریسلی می‌سازد، غیراقتباسی است و به قلم «کلی مارسل»، فیلمنامه‌نویس «پنجاه طیف خاکستری» به نگارش درمی‌آید.
الویس آرون پریسلی (1977-1935) خواننده و هنرپیشه آمریکایی و یکی از موفق‌ترین شخصیت‌ها در هنر معاصر و موسیقی آمریکای قرن بیستم است. مرگ او در سن 42 سالگی به محبوبیت وی در بین هوادارانش به فروش موفق کارهای او خاتمه نبخشید.
او در دوران شکوفا شدن سبک «راک اند رول» به ویژه در نیمه‌ی دوم دهه 1950 بر آن حکمرانی می‌کرد‌، چنان که به «سلطان راک اندرول» مشهور شد.
الویس پریسلی از سال 1956 به بعد با اجرای 45 ترانه که از هر کدام از آن‌ها بیش از یک میلیون نسخه به فروش رفت و یا بازی در 33 فیلم سینمایی و حضور در برنامه‌های تلویزیونی و کنسرت‌ها،‌ موفقیت‌ اقتصادی رکوردشکنی را کسب کرد.
(ایسنا)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها