محمد علیزاده خواننده موسیقی پاپ، در بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر روی صحنه می‌رود و علاوه بر اجرای قطعات خاطره انگیزش قطعه‌ای به زبان آذری هم اجرا می کند.
کد خبر: ۶۴۶۵۷۰
محمد علیزاده آذری می‌خواند

این خواننده جوان موسیقی پاپ درباره اجرایش در جشنواره می گوید من و گروهم قصد داریم قطعاتی را که مردم پیش از این دوستشان داشته‌اند و برایشان خاطره‌انگیز است را اجرا کنیم.

به گفته این خواننده محبوب در این اجرا چند کار جدید را هم خواهیم خواند که یکی از آنها یک قطعه فولکلور به زبان آذری است. تا به حال این قطعه را در هیچ یک از اجراهایم نخوانده‌ام و قصد دارم برای نخستین بار آن را در جشنواره موسیقی فجر اجرا کنم.

خواننده آلبوم دلت با منه می گوید : دوست دارم همیشه در جشنواره موسیقی فجر اجرا داشته باشم. چون جشنواره بزرگترین و مهمترین رویداد موسیقایی کشورمان است و از طرف دیگر خاطره بسیار خوبی هم از آن دارم. نخستین کنسرتم را 28 بهمن سال گذشته در این جشنواره اجرا کردم که از نظر کارشناسان بعنوان بهترین اجرا انتخاب شد. این خاطره خوب را هم از جشنواره دارم و هرگز فراموش نمی‌کنم.

او درباره بخش پاپ جشنواره گفت: خیلی حیف است که بخش پاپ رقابتی نباشد. اگر این اتفاق بیفتد گروه‌های پاپ تلاششان را بیشتر می کنند و سعی می‌کنند اجراهای خیلی بهتری به صحنه ببرند.

خواننده آلبوم موسیقی «دلت با منه» تصریح کرد: وقتی بحث رقابت به میان بیاید آن وقت بحث توانایی و تکنیک هم مطرح می‌شود.

در این اجرا رهبر گروه امیر علیزاده است و نوازندگانی چون علی پور‌نگهبان (گیتار بیس)، سعید عباس‌پور (کیبورد)، محمد شعبانی (پرکاشن)، امیر غلامی (گیتار الکتریک)، بهمن میرزازاده (بوزوکی) و امیرحسین اویسی (درامز) علیزاده را همراهی می‌کنند.

همچنین این گروه یک نوازنده مهمان هم دارد و جلیل حمیدی نوازنده دودوک در این کنسرت علیزاده و گروهش را همراهی می‌کند. حمیدی و گروهش پیش از این در سال های 74 و 75 برگزیده جشنواره موسیقی فجر بوده‌اند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها