خواننده موسیقی ایرانی از انتشار تازه ترین آلبوم خود با عنوان «وقت عاشقانه» و برگزاری مجموعه کنسرت های این اثر از اواخر تابستان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۵۴۷۴۳
رونمایی از «وقت عاشقی»، نیمه تابستان

به گزارش جام جم آنلاین از مهر، حجت اشرف زاده از انتشار قریب الوقوع تازه ترین آلبوم خود با عنوان «وقت عاشقی» بعد از دریافت مجوز از دفتر موسیقی وزارت ارشاد خبر داد و گفت: تمامی کارهای مربوط به این آلبوم انجام شده و طبق برنامه ریزی ها قرار است اواسط مرداد ماه در یک مراسم ویژه توسط شرکت «ایران گام» به مدیریت صدرالدین حسین خانی در دسترس علاقه مندان قرار گیرد.

وی ادامه داد: این اثر مشتمل بر ۱۲ قطعه است که آهنگسازی و تنظیم آن بر عهده ترکیبی از هنرمندان باتجربه از جمله علیرضا افکاری و هنرمندان جوان و مستعدی از جمله امیرمیلاد نیکزاد، علی دینه، حمید اکبرزاده، بابک مافی، سعید زمانی است که بنده هم در یکی دو قطعه به عنوان آهنگساز حضور داشتم. در این آلبوم استاد محمد علی بهمنی، احمد امیر خلیلی، امیر ارجینی، اسحاق انور، امید صباغ نو، عباس محمدی، علی صفری و نیما تقوی به عنوان شاعر و ترانه سرا حضور دارند.

این خواننده درباره ویژگی های آلبوم تصریح کرد: آلبوم «وقت عاشقی» همان طور که از نامش پیداست محتوایی عاشقانه دارد و به شکلی تنظیم و تدوین شده که مخاطب شاهد اجرای یک سناریوی موسیقایی است که اگر هر کسی تجربه ای عاشقانه در زندگی خود داشته باشد قطعا حداقل با یکی از آثار ارتباط برقرار خواهد کرد. این آلبوم به نوعی شامل پیدایش عشق و احوالاتش است که بر اساس یک رپرتوار تقدیم مخاطبان می شود.

اشرف زاده در پایان صحبت‌هایش گفت: برنامه ریزی ها ما به گونه ای است که در صورت انتشار آلبوم در وقت پیش بینی شده بتوانیم برای برگزاری کنسرت ها نیز اقدام کنیم که با توجه به آنچه برنامه ریزی شده به احتمال فراوان تور کنسرت های این آلبوم شهریور در سالن های تهران و به احتمال فراوان شهرستان ها نیز آغاز می شود. به هر حال تمام تلاش ما این است که با توجه به سلیقه ای که از مخاطبان سراغ داریم آلبوم در خور شان و شخصیت ارزشمند آنها باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها