امسال نیز مانند سا‌ل‌های گذشته طرفداران موسیقی منتظر شنیدن آثار جدید خواننده‌های محبوبشان بر روی تیتراژ سریال و برنامه‌ها باشند.
کد خبر: ۱۰۳۵۶۵۲
خواننده‌های مجموعه‌های تلویزیونی رمضان 96

به گزارش جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران، با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان هر ساله شاهد برنامه و سریال‌های ویژه هستیم.

امسال نیز مانند سا‌ل‌های گذشته طرفداران موسیقی هم منتظر شنیدن آثار جدید خواننده‌های محبوبشان بر روی تیتراژ سریال و برنامه‌ها هستند.

حامد همایون

حامد همایون خواننده‌ای که سال گذشته به عنوان خواننده سال مطرح شد، تیتراژ سری جدید برنامه «دعوت» را خوانده است.

برنامه «دعوت» شبکه یک به تهیه‌کنندگی مجتبی کشاورز و با رویکردی متفاوت و با محتوایی جدید روی آنتن می‌رود. نیما کرمی و زینب زارع مجری برنامه هستند.

محمد علیزاده، سینا شعبانخانی

محمد علیزاده سال گذشته در ایام شب‌های قدر، برای برنامه تلویزیونی «ماه عسل»، قطعه‌ای را در وصف حضرت علی (ع) خوانده است؛ این بار نیز تیتراژ ابتدایی برنامه تلویزیونی «ماه عسل» را خوانده است.

سینا شعبانخانی، خواننده موسیقی پاپ، تیتراژ انتهایی برنامه «ماه عسل» را می‌خواند.

علی زند وکیلی

علی زند وکیلی، تیتراژ مجموعه تلویزیونی «زیر پای مادر» را می‌خواند. محمد سعید میرزایی ترانه‌سرا و فرزین قره‌گوزلو موسیقی تیتراژ این مجموعه تلویزیونی را ساخته که علی زند وکیلی آن را خوانده است.

سریال «زیر پای مادر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی زینب تقوایی کاری از گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۳۰ قسمت شب‌های ماه مبارک رمضان از این شبکه به روی آنتن خواهد رفت.

محمد اصفهانی

همچنین تیتراژ سریال «نفس» به به نویسندگی و کارگردانی جلیل سامان را با صدای «محمد اصفهانی» خواهیم شنید.

این خواننده پیش از این نیز با سامان و فرید سعادتمند آهنگساز همکاری کرده و ترانه‌ای از عبدالجبار کاکایی را در سال 89 برای تیتراژ سریال «ارمغان تاریکی» خوانده بود.

او این بار در تجربه مشترک دیگری با کاکایی، سعادتمند و سامان، شعری در فضای عاشقانه را برای سریال ماه رمضانی شبکه سه سیما خوانده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها