این همه جماعت هنرشناس و ورزش کار، در زمینه استعدادیابی، در پیچ و خم یک کوچه بن بست، گیر کرده اند! این همه سازمان پر طمطراق فرهنگی عریض و طویل با بودجه های میلیاردی، در شناسایی استعدادها، کیش و مات شده اند، ورزش قهرمانی به خاطر هدر رفت استعدادها در حال زمین خوردن است، کنکور سراسری، غلط ترین نظام استعدادیابی را به پا کرده است، نظامی مشکوک که خود را به یک صنعت سود آور دو هزار میلیاردی تبدیل کرده است!
کد خبر: ۱۰۲۲۵۲۴
چگونه بفهمیم استعداد خوانندگی داریم؟ / تست مجانی صدا +عکس

به گزارش جام جم آنلاین، حالا وسط این معرکه، رفیق ما، هفت شهر عشق را یک شبه دویده و در این کوچه، دنبال استعداد می گردد! یک رند بازاریاب، مدعی شده که ما استعداد شما را کشف می کنیم! آن هم به سادگی یک برگه آ4، که خیلی کج، زیر علمک گاز در کوچه ای خلوت، با چسب کاغذی سفید رنگ پانسمان، نصب شده است. اما شگرد تبلیغاتی حرفه ای به نظر می رسد، آنچنان که مثل لواشک آلوچه، آب از دهان راه انداخته و در همان نگاه اول استعداد درونی آدم را برای معروف شدن، قلقک می دهد.

همه چیز ساده و راحت و بی هزینه است: تست مجانی، معرفی مفت، واگذاری به شرکت های مجاز پخش، آن هم مجانی. البته دو تا شرط کوچولو هم، ضمیمه کار است: سن باید بین21 سال تا 34 سال باشد. قاعدتاً کمتر یا بیشتر از آن در این روش، شانسی برای کشف ندارد! نوع موسیقی هم باید کاملا مجاز باشد؛ بدون هیچ توضیح اضافه!

چند وقت پیش در همین تلویزیون خودمان، مجری پرسید چطور به دنیای خوانندگی وارد شدی؟ و خواننده محبوب و پرفروش جواب داد خدا کمک کرد با شخصی ملاقات کردم که او با چند ترفند حرفه ای، ظرف چند هفته من را کشف و به بازار موسیقی معرفی و مشهورم کرد. خوش به حال موسیقی که روزهای جذابی پیش رو دارد! خوش به حال ما که داریم کشف می شویم!

| عکس نوشت| شماره نهم| سید مهدی سیدی|

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۱ انتشار یافته: ۱
روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
۲۰
۱
فقط كافیه بری به امریكای شغال و جزء ارازل طرفدارش بشی

نیازمندی ها