در میان خواننده‌های موسیقی پاپ هم به مانند سایر مردم، عشق فوتبالی‌های زیادی حضور دارند و طبیعتاً هر یک طرفدار یکی از دو تیم بزرگ پایتخت هستند.
کد خبر: ۱۰۰۱۱۲۰
خواننده‌های پاپ از شهرآورد امروز می‌گویند

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبر ورزشی با توجه به بازی امروز پرسپولیس و استقلال، با دو خواننده پرسپولیسی و دو خواننده استقلالی تماس گرفتیم و از آنها خواستیم نظرات‌شان را درباره شهرآورد امروز و تیم محبوب‌شان مطرح کنند.
رضا صادقی، حمید عسکری، فرزاد فرزین و رضا یزدانی 4 خواننده‌ای بودند که درباره بازی امروز با خبرورزشی صحبت کردند.
رضا صادقی: پرسپولیس سرحال است، استقلال هم جان گرفته
رضا صادقی از جمله خواننده‌هایی است که بارها از علاقه‌اش به پرسپولیس سخن گفته، هر چند طبیعتاً قرمز را به مشکی ترجیح نمی‌دهد. صادقی درباره بازی امروز گفت: «هر دو تیم برای مردم ایران عزیز هستند و من امیدوارم در وهله اول شاهد یک بازی جوانمردانه و به لحاظ فنی زیبا باشیم. پرسپولیس در حال حاضر شرایط بهتری دارد و نشان داده تیم‌تر است. بازی‌های سرخپوشان در این فصل نشان از قدرت این تیم دارد. البته استقلال هم مدتی است جان گرفته و برابر حریفانش نتایج خوبی کسب کرده، با این حال فکر می‌کنم اگر همه چیز طبیعی و نرمال پیش برود، سرخپوشان برنده این بازی خواهند بود و من حدس می‌زنم این اتفاق با حساب 2 بر صفر رخ دهد.
صادقی افزود: در میان بازیکنان دو تیم دوستانی دارم و ترجیح می‌دهم از کسی به عنوان بهترین نام نبرم ولی امیدوارم تیم محبوبم برنده بازی باشد.
حمید عسکری: تنها برگ برنده استقلال، نیروی جوانی است
حمید عسکری، خواننده مطرح موسیقی پاپ که علاقه‌اش به استقلال را هرگز پنهان نکرده، در مورد شهرآورد امروز می‌گوید: «بازی عجیب و غریبی است، چراکه استقلال هیچ‌گاه تا این اندازه جوان نبوده و این جوانی می‌تواند برای آبی‌ها شمشیر دولبه باشد. از یک‌سو انگیزه و نیروی جوانی می‌تواند استقلال را به پیروزی برساند و از سوی دیگر ممکن است این جوانی و خامی، به ضرر این تیم تمام شود. با این حال از آنجا که پرسپولیس سرحال و قدرتمند است، تنها برگ برنده استقلال همین جوانی است و البته آنها در دیدار با السد نشان دادند برابر تیم‌های پرمهره و آماده کم نمی‌آورند. به اعتقاد من بازی امروز جالب‌ترین شهرآورد سال‌های اخیر خواهد بود و معتقدم امید نورافکن از استقلال و سروش رفیعی از پرسپولیس بهترین بازیکنان میدان می‌شوند.
عسکری در پایان نتیجه بازی را 2-2 مساوی پیش‌بینی کرد.
فرزاد فرزین: پرسپولیس از هر نظر سرتر است
فرزاد فرزین، خواننده پرسپولیسی موسیقی پاپ، اعتقاد دارد شرایط پرسپولیس نسبت به استقلال بسیار بهتر است اما شرایط شهرآورد فرق می‌کند. او می‌گوید: «اگر امروز شرایط جوی و آب و هوایی به هم نریزد و اتفاقات عجیب و غریب فوتبالی رخ ندهد، طبیعتاً پرسپولیس می‌تواند برنده بازی باشد چراکه نفر به نفر و مجموعه تیمی و تاکتیکی سرخ‌ها تا امروز که با شما حرف می‌زنم، از استقلال 60، 70 درصد بهتر ظاهر شده‌اند و حق‌شان است که برنده بازی باشند. در مجموع معتقدم این بازی حتماً برنده خواهد داشت و اگر اتفاق عجیبی بیفتد و پرسپولیس برنده نشود، بازی مساوی هم نخواهد شد و استقلال به پیروزی خواهد رسید. شناخت چندانی از مهره‌های استقلال ندارم اما به نظرم امید ابراهیمی و سیدمهدی رحمتی بازیکنان تأثیرگذار این تیم در شهرآورد خواهند بود. در پرسپولیس اما شرایط فرق می‌کند. این تیم مهره‌های قوی زیادی دارد و به نظرم مهدی طارمی، سیدجلال حسینی، سروش رفیعی، رامین رضاییان، علیرضا بیرانوند و سایر بچه‌ها همگی پتانسیل درخشش در شهرآورد را دارند. در هر صورت پیش‌بینی می‌کنم پرسپولیس با نتیجه 2 بر صفر بازی امروز را می‌برد.»
رضا یزدانی: شرایط استقلال بهتر شده اما...
رضا یزدانی جزو معدود راک- پاپ‌خوان‌های ایرانی است که هوادار استقلال محسوب می‌شود. یزدانی در مورد بازی امروز می‌گوید: «شرایط استقلال بهتر شده ولی عالی نیست! اگر استقلال دچار محرومیت از نقل‌ و انتقالات نمی‌شد و مهره‌هایی که مد نظر داشت، می‌گرفت، اوضاع قطعاً بهتر می‌شد و این مهره‌ها نقاط ضعف تیم را برطرف می‌کردند. با این حال فکر می‌کنم اگر استقلال در بازی امروز ویژگی مثبتی داشته باشد، جوانی‌اش است. پرسپولیس البته شرایط خوبی دارد و هجومی بازی می‌کند با این حال معتقدم بازی یا صفر- صفر و یا یک- یک خواهد شد و برنده نخواهد داشت.
یزدانی در پایان گفت: با توجه به شرایط هجومی پرسپولیس فکر می‌کنم فشار زیادی به دروازه استقلال وارد شود و سیدمهدی رحمتی مرد کلیدی آبی‌پوشان باشد. در پرسپولیس هم مهاجمانش یعنی طارمی و امیری نقشی کلیدی را در شهرآورد ایفا خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها