بهنام صفوی که در تدارک انتشار تازه ترین تک آهنگ خود است اعلام کرد برگزاری چند کنسرت در تهران و شهرستان ها را نیز در دستور کار دارد.
کد خبر: ۹۸۷۴۲۴
بهنام صفوی: هنوز کسی مرا به جشنواره فجر دعوت نکرده

به گزارش جام جم آنلاین به نقل ازمهر بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ با اشاره به تازه ترین فعالیت های موسیقایی خود بیان کرد: مدتی است مشغول تدارک تازه ترین تک آهنگم هستم که اگر مشکل خاصی به وجود نیاید تا یک ماه آینده در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

وی ادامه داد: برای برگزاری کنسرت هم برنامه ریزی هایی انجام گرفته که طی آن قرار است در اهواز، ماهشهر، کرمانشاه و بهمن ماه در تهران کنسرت هایی را برگزار کنیم. البته مانند همیشه تلاش شده که در این برنامه ها کارهای متفاوت و جدیدی برای مخاطبان اجرا شود که دوستداران و طرفداران بتوانند از برنامه های ما لذت کافی را ببرند.

این خواننده درباره اینکه چرا به تولید آلبوم اقدام نمی‌کند، گفت: با توجه به شرایط جدیدی که برای تولید و عرضه آثار موسیقایی به وجود آمده فعلا تصمیمی برای انتشار آلبوم ندارم و سعی می کنم در حوزه تولید عمده تمرکزم را روی ماجرای تک آهنگ و تیتراژ معطوف کنم.

صفوی در پاسخ به اینکه آیا از دبیرخانه جشنواره موسیقی فجر تماسی برای حضورش در جشنواره شده یا خیر؟ توضیح داد: تا به امروز که کسی برای حضورم در جشنواره تماسی نداشته و فکر می کنم دوستان ستاد جشنواره تصور می کنند بنده هنوز بیمار هستم که برای شرکت در جشنواره موسیقی فجر دعوت نکردند. البته من این افتخار را داشتم که در سال های ۹۱، ۹۲ و ۹۳ حضور فعالی در بخش پاپ جشنواره موسیقی فجر داشته باشم و اتفاقا هر بار که عزیزان جشنواره برای شرکت در این رویداد پیشنهادهایی را ارائه دادند با کمال افتخار حضور پیدا کردم.

این هنرمند در پایان گفت: آنچه برایم اهمیت دارد توجه و تمرکز روی کارهای شخصی ام در حوزه موسیقی است و دوست دارم همه آنها را به بهترین شکل ممکن به مخاطب ارائه دهم و توجه به ذائقه طرفداران و تلاش برای کسب رضایت آنها، برایم بسیار مهم است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها