علیرضاعصار که آخرین کنسرت خود را در سال ۸۹ در سالن وزارت کشور روی صحنه برده، در تاریخ ۷ و ۸ بهمن ماه در تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه خواهد رفت تا بار دیگر شاهد اجرای زنده این خواننده پرطرفدار باشیم.
کد خبر: ۹۷۷۹۱۳
سکوت 6 ساله عصار چگونه شکسته شد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ایران «علیرضا عصار» خواننده پرطرفدار حوزه موسیقی پس از شش سال دوری، بار دیگر در تهران و به رهبری ارکستر «پویا نیک‌پور» در حضور دوستدارانش به روی صحنه می‌رود. عصار که آخرین کنسرت خود را در سال ۸۹ در سالن وزارت کشور روی صحنه برده، در تاریخ ۷ و ۸ بهمن ماه در تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه خواهد رفت تا بار دیگر شاهد اجرای زنده این خواننده پرطرفدار باشیم. عصار در این کنسرت با گلچینی از آثار پرمخاطبی که در سال‌های گذشته مورد توجه دوستدارانش قرار گرفته به همراه چند قطعه جدید که تا بحال منتشر نشده‌اند، به اجرای برنامه خواهد پرداخت . گفته می‌شود این قطعات جدید به زودی در قالب یک آلبوم با صدای عصار روانه بازار موسیقی کشور خواهد شد. رهبری ارکستر عصار در کنسرت ۷ و ۸ بهمن ماه را پویا نیک‌پور بر عهده دارد و نوازنده‌های سرشناسی چون همایون نصیری، آرش پژند مقدم، دارا دارایی اعضای گروه نوازنده‌های این کنسرت را تشکیل می‌دهند. این کنسرت به همت موسسه «آوای هنر» و تهیه کنندگی محمد جلیل‌پور برگزار خواهد شد. این اجرا در حالی قرار است بهمن ماه در تهران روی صحنه برود که گفته می‌شود علیرضا عصار به زودی یک تک قطعه جدید و یک موزیک ویدئو را نیز منتشر خواهد کرد.


چرا عصار در سایه است؟
تقریبا از سال 84 بود که حضور علیرضا عصار خواننده صاحب سبک موسیقی پاپ در صحنه های موسیقیایی اعم از اجرا روی صحنه و انتشار آلبوم کمرنگ و کمرنگ تر شد و چقدر عجیب که این سال و این عدد سرآغاز دوران غریبی در فرهنگ ایران است. خود او درباره این کمرنگ شدن گفته بود:« این مسئله که دلیل مشخص و خاص نداشت که بخواهم آن را نام ببرم. یک سری مسائل و موارد در کنار هم بودند، اما ترجیح می دهم به مورد خاصی اشاره نکنم، چون حوصله تبعاتش را ندارم.» عصار در ادامه اظهاراتش گفته بود:« یکی از آهنگهایم که «ترک محتسب» نام داشت و آن را در کنسرت بهمن سال 83 اجرا کردم، سال 90 آمد بیرون. چون در این فاصله هفت ساله ما پروسه گرفتن مجوز شعر این قطعه را پشت سر گذاشتیم و آخرسر هم تا آنجا که می دانم نشد. »

عصار در تلویزیون
شامگاه ۱۵ اسفندماه 94 علی ضیاء در برنامه «سه ستاره» اعلام کرد در ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک که با نام «یک یک» روی آنتن می‌رود، «علیرضا عصار» یک قطعه را به صورت اختصاصی برای این برنامه خوانده است. خواننده «عشق الهی» درباره این اثر گفته بود: «امسال دوست داشتم به نوعی در این جشن باستانی شریک باشم و از این طریق مهمان خانه‌های مردم شوم. به همین دلیل این ترانه را خواندم که امیدوارم شروع خوب و خوش‌یمنی برای باقی کارهایم باشد. البته من در گذشته، هر سال روزهای عید غدیر به شبکه سه می‌رفتم و ترکی که دوست داشتم اجرا می‌کردم امسال هم مثل سال‌های گذشته، دوستان با من تماس گرفتند که چون تصمیم گرفته بودم در سال 95، دوباره ارتباطم را با تلویزیون برقرار کنم، با آن موافقت کردم. البته قرار نیست خودم در این برنامه حضور داشته باشم اما یک ترانه برایشان خوانده‌ام که قرار است از طریق این ویژه برنامه پخش شود.» همان زمان خواننده ترانه «بودن تو» درباره کارهای آتی خود گفته بود: «در واقع من کارم را از نوروز سال ٩۵ استارت زده‌ام. قرار است این روند را به همین شکل ادامه دهم و کارهای بعدی را هم منتشر کنم. ان‌شاءالله اواخر تابستان آلبومم را ارائه می‌کنم و بعد هم کنسرت خواهیم داشت.» حال پس از گذشت 9 ماه از آغاز سال 95 علیرضا عصار می خواهد به وعده خود درباره کنسرت عمل کند و در تاریخ های یادشده در 6 و 7 بهمن در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی استیج برود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها