در آستانه اکران فیلم پر سر و صدای «سلام بمبئی»، بنیامین بهادری کنسرت «پری زاد» را در تهران روی صحنه می‌برد.
کد خبر: ۹۷۲۰۱۱
کنسرت هندی بنیامین بهادری در تهران+عکس

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از موسیقی ما، بنیامین بهادری 5 دی ماه در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه می رود تا در آستانه اکران فیلم ایرانی – هندی «سلام بمبئی» که نخستین تجربه سینمایی‌اش است، کنسرتی با حال و هوای این فیلم و تِم هندی برگزار کند.
بنیامین بهادری درباره این کنسرت گفت: «این کنسرت فرق‌هایی با کنسرت‌های قبلی من دارد. اول اینکه در اکران فیلم «سلام بمبئی» تاثیر مستقیم روی این کنسرت دارد و قطعا برنامه ریزی های زیادی برای تِم هندی این کنسرت و حضور عوامل و فیلم در این اجرا شده است. اجرای قطعات فیلم برای نخستین بار در این کنسرت هم ازدیگر برنامه ریزی‌هایی است که قرار شده بیشتر و بیشتر مورد توجه ما قرار بگیرد.»
این خواننده درباره ریسک حضورش در عالم سینما و نقدهای مثبت و منفی ای که احتمالا از آغاز اکران فیلم درباره او منتشر خواهد شد نیز معتقد است: « اگر کسی بخواهد بفهمد بنیامین بازیگر است یا نه به نظرم در همان چند سکانس اول می فهمد که این شخص باید ادامه بدهد یا نه و ربطی به نوع فیلمساز و قصه ندارد. ما یک خروجی احتمالا پرمخاطب خواهیم داشت و به امید خدا مردم به همدیگر توصیه می کنند که کار را ببینند و فیلم خانوادگی و پربیننده می شود. ولی شاید اینگونه نشود که سلام بمبئی را با فیلم فرهادی مقایسه کرد. اگر مردم بازی من را ببینند درست است که این فیلم اسکار بگیر نیست ولی می توانند بفهمند این بازیگر می تواند ادامه بدهد و فیلم های بهتری بازی کند یا نه.»

کنسرت «پری زاد» بنیامین به تهیه کنندگی منوچهر حسنی و تحت امتیاز موسسه «آوای باران» در تهران روی صحنه خواهد رفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
هخامنش سعیدی
-
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۴
۰
۰
همین 1 عكس؟!
نظر
-
۱۳:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۵
۰
۰
اصلا باید تو این كشور مرد باشی . زن كه باشی هیچ حقی نداری . مردان ایرانی میرن راحت و بدون هیچ دغدغه ای در فیلمهای خارجی بازی می كنند اصلا بخوان زن خارجی بگیرن هم هیچ محدودیتی براشون نیست . اما زن ...
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها