«محمد معتمدی» -خواننده موسیقی سنتی ایران- روزهای شلوغی را می‌گذراند. در حالی که او این روزها آلبومی با آهنگسازی «فردین خلعتبری» و «مهیار علیزاده» را به اتمام رسانده و صدایش نیز در تیتراژ پایانی فیلم «سیانور» شنیده می‌شود، قرار است در ادامه‌ کارگاه‌های آوازِ خود در شهرستان‌های ایران، ٢٦ آبان در شهر یزد کارگاه خود را برگزار کند.
کد خبر: ۹۶۲۸۳۷
روزهای شلوغ معتمدی در روزهای تعطیلی موسیقی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از موسیقی ما او در این کارگاه‌ها درباره‌ی مهارت تمرین و آماده‌سازی صدا (معلم خود بودن) و همچنین زیبایی‌شناسی نوآنس و اکسنت در آواز ایرانی صحبت خواهد کرد. این برنامه در آموزشگاه موسیقی «راز» این شهرستان برگزار خواهد شد. این خواننده پس از یزد، در کرمان و اصفهان نیز کلاس‌های آواز خود را برگزار می‌کند.

این در حالی است که قرار است به زودی، آلبومی با صدای او با آهنگسازی مشترک «فردین خلعتبری» و «مهیار علیزاده» منتشر شود. مراحل تولید این اثر در ایران و جمهوری چک انجام شده است. همچنین تیتراژ پایانی فیلم «سیانور» به کارگردانی «بهروز شعیبی» با صدای او هم‌اکنون در حالِ اکران است.

«محمد معتمدی» در ادامه‌ی فعالیت‌های موسیقایی خود یک آموزشگاه موسیقی نیز افتتاح کرده است. این آموزشگاه که با عنوان خود خواننده یعنی «آموزشگاه موسیقی محمد معتمدی» نامگذاری شده، در بخش سازهای ایرانی و سازهای کلاسیک، تمامی رشته‌های این دو بخش هنرجو می‌پذیرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها