بهنام صفوی در جدیدترین تک‌آهنگ خود به سراغ روایت متفاوتی از یک جانباز شیمیایی رفته است.
کد خبر: ۹۵۶۸۸۰
خواننده معروف برای جانبازان شیمیایی می‌خواند

به گزارش جام جم آنلاین از موسیقی ما، بهنام صفوی برای جانبازان شیمیایی می‌خواند.

این خواننده موسیقی پاپ در جدیدترین تک‌آهنگ خود به سراغ روایت متفاوتی از یک جانباز شیمیایی رفته و این اثر او آبان‌ماه و همزمان با ماه‌های عزاداری اهل بیت (علیهم‌السلام) منتشر می‌شود.

بهنام صفوی در ترانه و ملودی و تنظیم این اثر به سراغ فضای متفاوتی رفته و احتمالاً طی هفته‌های آینده ویدئویی هم برای قطعه جدید او ساخته خواهد شد البته این اولین‌بار نیست که او به سراغ فضای موسیقی دفاع مقدس می‌رود.

این خواننده در آلبوم گروهی «دلصدا» هم قطعه «طاقت ندارم» را خوانده و ارائه کرده بود.

بر مبنای داستانی واقعی قطعه‌ای را برای یک جانباز شیمیایی خواندم

بهنام صفوی درباره جزئیات این کار گفت:«قطعه‌ای داریم که درباره یک جانباز شیمیایی است و این کار را تا اواسط آبان منتشر خواهم کرد. پس از ایام تاسوعا و عاشورا حدود یک هفته یا ده روز روی این قطعه کار خواهیم کرد و فکر می‌کنم تا ماه آینده به مرحله انتشار برسد. در نظر داریم این قطعه را از طریق سایت «موسیقی ما» و سایت شخصی خودم به گوش مخاطبان عزیز برسانیم. «غلامرضا صادقی» و من تنظیم‌ این اثر را انجام داده‌ایم و ملودی را هم خودم ساخته‌ام. ترانه هم از سروده‌های «محمد کاظمی» است.»

وی در پاسخ به این سوال که آیا تک‌آهنگ جدیدش بر مبنای داستان یا شخص واقعی تولید شده هم گفت:«در حقیقت بر مبنای داستانی واقعی قطعه‌ای را برای یک جانباز شیمیایی خواندم. پیش‌زمینه‌ای راجع به یکی از آشنایانی که جانباز بودند در ذهن داشتم و محمد کاظمی هم سوژه‌ای را داشت که برایم خواند و با همدیگر کامل کردیم و به سوژه‌ای که در ذهن من بود نزدیک کردیم. این کار را خیلی دوست دارم چون در مضمون این قطعه اعتراض هم وجود دارد و صرفاً روایتی از یک جانباز نیست و کار کلیشه‌ای نیست. در ترانه این کار اعتراض و نگاه انتقادی از لحاظ اجتماعی وجود دارد و پیام اجتماعی دارد. این کار را دوست داشتم و دیدم که پخش این اثر در ماه محرم یا صفر هم بی مناسبت نیست. برای این قطعه یک طرح ویدئو داشتم اما احتمالاً از سوی سازمان صدا و سیما ویدئویی برایش در نظر گرفته شود. چون شاید این قطعه را در اختیار سازمان هم قرار دهیم و فکر می‌کنم خودشان ویدئویی برای این کار آماده کنند.»

خواننده آلبوم «معجزه» نهایتاً درباره سایر فعالیت‌هایش اعلام کرد: یک قطعه دیگر هم هست که کارهای آن تا حدودی با همین تیم و دوستان عزیزم انجام شده اما یک اثر کاملاً متفاوت و خاص است. چون تا به حال چنین کاری اجرا نکرده‌ام و در سبک موسیقی ایرانی و فولکلور است. در تنظیم این کار به سراغ فضای آکوستیک و سازهای ایرانی رفته‌ایم و خودم دوست داشتم این قبیل آثار را هم تجربه کنم. در حال طراحی یک ویدئوی خوب هم برای این کار هستیم تا به صورت تصویری هم پخش شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها