ترانه «ایران را بشنویم» که عنوان شعار و نشانه رادیو ایران هم هست با صدای خواننده و آهنگساز مطرح این روزها، حجت اشرف زاده تولید و در فرایند پخش از رادیو ایران قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۰۵۱۶
تولید ترانه «ایران را بشنویم» با صدای حجت اشرف زاده

به گزارش جام جم آنلاین از شبکه رادیویی ایران، با توجه به ذات شنیداری رادیو و لزوم وجود نشانه های ایستگاهی و آرم ها و جینگل ها و موسیقی های اختصاصی ، تولید آرم استیشن ها و موسیقی های اختصاصی در دستور کار رادیو ایران است.

یدالله گودرزی که تا سال 94 مدیر فرهنگ رادیو جوان بوده و از 94 مدیر فرهنگ و اندیشه رادیوایران است در این باره گفت: بهنام احمدپور، مدیر رادیو ایران به مبانی حرفه ای برنامه سازی رادیویی و قالبهای جدید برنامه سازی در دنیا توجه ویژه ای دارند و چه زمانی که مدیر رادیو جوان بودند و چه الان که مدیر رادیو ایران هستند بر استفاده از ظرفیت های جدید برنامه سازی تاکید دارند.

وی افزود: در رادیو جوان بیش از شصت قطعه موسیقیایی با تاکید آقای احمدپور تولید شد از جمله : تیتراژ اینجا شب نیست، جوونی دربست، مثل رودیم ، جوانه و.....حتی یکی از این قطعات در جشنواره جهانی abuرتبه آورد و در مراسم آن اجرا شد.

گودرزی اضافه کرد :موسیقی از عناصر اصلی در برنامه سازی رادیویی است و لازم است موسیقی هر شبکه با تعریف و فضای آن متناسب باشد از این رو قطعات موسیقی رادیو ایران، فضایی فاخر و ملی دارند و از ظرفیت های رنگارنگ موسیقی محلی هم در آنها استفاده می شود.

این قطعات به رنگ آمیزی جدول پخش رادیو ایران کمک بسیاری خواهد کرد و ار این آثار استقبال زیادی توسط شنوندگان شده است.

«ایران را بشنویم» با آهنگسازی و خوانندگی حجت اشرف زاده و ترانه ای از یدالله گودرزی با تلمیحی از شعر رودکی ساخته شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
رحمتی
-
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
۰
۰
عالی

نیازمندی ها