خواننده‌ای که مدت‌ها ممنوع‌الفعالیت بود، می‌گوید مجوز کارش را از شهدا گرفته و به همین دلیل همواره قطعه «گمنام» شروع کننده کنسرت های او است.
کد خبر: ۹۵۰۰۲۵
همای: ساخت آهنگی برای شهدا باعث شد مجوز بگیرم

به گزارش جام جم آنلاین پرواز همای، خواننده سنتی کشورمان که شب گذشته در مراسم اکران خصوصی فیلم «اروند» در پردیس چهارسو حضور یافته بود، به خواست علیرضا باذل روی صحنه آمد تا قطعه ای را که برای شهدا ساخته است، اجرا کند.

این خواننده پیش از اجرای قطعه در نظر گرفته شده، درباره شکل گیری آن گفت: «نام قطعه‌ای که برای شما اجرا خواهم کرد، «گمنام» است که آن را تحت تاثیر اولین دیدار با پیکر شهدا سرودم.»

او ادامه داد: «چندین سال اجازه فعالیت نداشتم تا این که یک روز دو پیکر شهید را به روستای ما آوردند و از من خواسته شد تا در مراسم این عزیزان شرکت کنم. با دیدن پیکر این شهدا بسیار تحت تاثیر قرار گرفتم و همان شب این قطعه را ساختم.»

همای در ادامه افزود: «از شهدا خواستم که دوباره اجازه فعالیت بیابم. مدتی بعد مجوز فعالیت را به من هدیه دادند و من با خودم عهد کردم که هرجا کنسرتی برگزار می کنم این قطعه شروع کننده برنامه باشد.»

اجرای این قطعه از سوی پرواز همای با استقبال حاضران همراه شد.

در مراسم اکران خصوصی فیلم «اروند» به کارگردانی پوریا آذربایجانی، علاوه بر سعید آقاخانی، طناز طباطبایی، مهرداد صدیقیان و دیگر بازیگران فیلم، جمعی از شخصیت‌های سیاسی و هنرمندان حضور داشتند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها