داستان محمد رضا علیمردانی می تواند دستمایه یک سریال باشد. پسری که با نقص مادرزادی بیماری تارهای صوتی به نام لارنژیت متولد می شود تا 14سالگی صدایش موجب آزار دیگران بوده و بعد عشق بازیگری و تئاتر وادارش کرده به هر دستاویزی که کمی بوی درمان می داده ، چنگ بزند.
کد خبر: ۹۴۰۷۵۲
آهنگی از صداپیشه دیرین دیرین/بشنوید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از خبر او باید از سر اتفاق با روش یک قاری مصری آشنا بشود و تمرین های صدا را پشت سر بگذارد تا امروز که علاوه بر بازیگری در تئاتر و تلویزیون و سینما ، یکی از پرکارترین صدا پیشگان ایران بشود که شاید صدای شرک 2 و سالیوان شهر هیولاها و صدای پدر در داستان کوسه ، صدای قیطون خان در عروسک ها و دیه گو فقط چند پیمانه از دریای کارهای بی شماردوبله اش باشد. پسری که تا 14 سالگی صدا نداشت ، این روزها در حال و هوای 40 سالگی دارد روی البوم موسیقی اش به نام "حبس نفس " کار می کند که علاوه بر خوانندگی ، موزیکش را هم خودش ساخته و تمام اشعارش را غیر از یکی خودش گفته.
مدت ها پیش او تیتراز سریال انقلاب زیبا را خواند ، آهنگی که به نام «احوال تلخم» به صورت مجزا هم منتشر شد تا بسیاری به توانایی های صدای این چهره دوست داشتنی پی ببرند. این آهنگ را می توانید از اینجا گوش و در صورت تمایل دانلود کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
ناشناس
-
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۳
۰
۰
آفرین ومرحبا بر اینهمه تلاش واستعداد
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها