اعتیاد فرهاد مهراد به روایت یکی از دوستان نزدیکش

فرهاد هم اهل نماز بود و هم درگیر اعتیاد

تورج شعبانخانی از آهنگسازان همدوره فرهاد مهراد در گفت و گویی به بهانه سالمرگ این خواننده انجام شده نکات جالب و البته دردناکی را درباره اعتیاد این خواننده بیان کرده است.
کد خبر: ۹۳۹۳۶۱
فرهاد هم اهل نماز بود و هم درگیر اعتیاد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روزنامه صبا شعبان خانی با بیان اینکه فرهاد اهل نماز و روزه هم بود و در عین حال اعتیاد داشت می گوید:«فرهاد آدم خاصی بود. به دلیل اینکه کمتر کسی را دیده ام وضو بگیرد و نماز بخواند و بعدش بیاید زرورق دستش بگیرد و خودش را نشئه کند. نمازت را بخوانی و دین ات میگوید این کار، بد است تو از اینکه این کار را می کنی چه چیز را میخواهی اثبات کنی؟» وی با تاکید بر تناقضات رفتاری فرهاد ادامه می دهد:«این همیشه برای من علامت سوال بود. همه کارهای فرهاد عجیب و غریب بود مثلا سه شبانه روز نمی خوابید، دو سه روز به بیابان می رفت. فرهاد برای خودش آرتیستی بود.»

فرهاد برای ترک به شیراز آمده بود اما...
تورج شعبان خانی درباره ترک اعتیاد فرهاد هم حرفهای جالبی را مطرح کرده است. وی می گوید:«من در کازابای شیراز برنامه داشتم و وقتی که داشتم روی سن می خواندم دیدم یکی روبروی من به شکل خاصی نشسته و سرش پایین است. خیلی خاص و ویژه نشسته بود. آنتراکت که دادیم رفتم جلو و سرش را که بلند کرد دیدم فرهاد است. گفتم فرهاد تویی؟ اینجا چه می کنی؟»


شعبان خانی می افزاید:«برای دیدن خواهرش به شیراز آمده بود و گفت آمده ام که ترک کنم. دوستی داشتم که دربان کازبا بود؛ فرهاد را با او آشنا کردم و از فردا شب به من هم نگفتند و خودشان قرار گذاشتند و رفتند پیش کسی به اسم رضا که وضع مالی خیلی خوبی داشت.»

شعبان خانی با بیان اینکه فرهاد نتوانست ترک کند و باز هم کارش را ادامه داد اظهار می دارد:«فرهاد با همین آقارضا دوست شد و هر شب آنجا بود. یک شب هم من رفتم و دیدم نشستند پای بساط. ماجرایش مفصل است و حالا دیگر بیش از این جای گفتن ندارد.»

فرهاد خیلی خاص بود اما...
گویا مشکلات فرهاد در عدم توانایی در ترک اعتیاد ریشه داشته در روحیات خاصش که شعبان خانی درباره آن می گوید:«فرهاد از من بزرگتر بود اما یکی از نزدیکترین دوستان من بود و همیشه می دیدمش. مهمترین نکته ای که درباره فرهاد می توان گفت این است که فرهاد خاص بود. خیلی خاص.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۳ انتشار یافته: ۸
رطب خورده
-
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۲
۴
درباره كسی كه دستش از دنیا كوتاهه این جور صحبت كردن صحیح نیست ... از جام جم انتظار بیشتری میره . ضمناً دوست خوبمون آقای تورج شعبانخانی برای تنویر اذهان عموم یه تست اعتیاد بیاورند لطفاًًًًً !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
محفل
-
۱۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۲
۴
تورج خان بجای غیبت ، از خودت بگو ...
یه مرد بود یه مرد
-
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۲
۵
فرهاد هر چی بود توی قلب خیلی از ما ها خونه داشت ... شما فكر خودت باش!
رنگارنگ
-
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۱
۶
زندگی شخصی فرهاد به خودش مربوط بوده ... اونی كه به ما مربوطه هنر منحصر به فرد اونه كه با وجود گذشت دهها سال از اجرای ترانه هاش هیچكدام كهنه نشدن و تازگی دارن !
اهواز
-
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
۴
۳
فرهاد یه دونه بود ... خدا رحمتش كنه .
پوریا
-
۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
۲
۱
جناب شعبانخانی دیگه كافی همه جا مصاحبه كردی میگی فرهاد معتاد بوده اخه چه بدرد میخوره كه مطرح میكنی .... خود فرهاد اگه زنده بود راضی میشد كسی پشت سرش این حرف رو بزنه ... درسته یه دوره ای بود دیگه تموم شد و زنده یاد فرهاد هم فوت كرده.. 14 ساله... تورو خدا جایی اگه مصاحبه كردی این قدر نگو فرهاد معتادبود ..... به خدا خوب نیست..
پوریا
-
۱۴:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۱
۳
۳
جناب شعبانخانی دیگه كافی همه جا مصاحبه كردی میگی فرهاد معتاد بوده اخه چه بدرد میخوره كه مطرح میكنی .... خود فرهاد اگه زنده بود راضی میشد كسی پشت سرش این حرف رو بزنه ... درسته یه دوره ای بود دیگه تموم شد و زنده یاد فرهاد هم فوت كرده.. 14 ساله... تورو خدا جایی اگه مصاحبه كردی این قدر نگو فرهاد معتادبود ..... به خدا خوب نیست.. , بعدش انسان هایی در جام جم انلاین كارمیكنید... در واقع كارنمیكنید كپی میكنید ...این گفته های شعبانخانی برای سایت ghadimiha بوده كه شما مطالبشو كپی میكنید .... اخه ادم به شماها چی بگه.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! رو حرفای من خوب فكر كنید
آزاده
Germany
۰۰:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۹
فرهاد جزو اون آدمایی بوده كه به خاطر زلال بودن قلب و اندیشه ش توی دام اعتیاد افتاد.اعتیاد هیچ وقت جرم نبوده و نیست
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها