تیتراژ ابتدایی این برنامه با نام »امروزی ها» را روزبه نعمت اللهی با شعری از احمد امیرخلیلی خوانده که مهرداد نصرتی آهنگساز و حامد برادران آنرا تنظیم کرده است. تیتراژ پایانی برنامه هم با صدای علی اکبر قلیچ، »امروزی ها» نام دارد. سعید پاشازاده ترانه سرا و هومن آزما آهنگساز و تنظیم کننده این قطعه هستند.
کد خبر: ۹۳۹۳۵۲
رونمایی از تیتراژ برنامه امروزی ها /بشنوید

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از روابط عمومی شبکه یک مهمانان امروز نهم شهریور برنامه امروزی ها هم دو تن از ورزشکاران المپیکی کشورمان در آوردگاه المپیک 2016 ریو هستند. مجتبی عابدینی شمشیرباز تیم ملی ایران که در بخش انفرادی اسلحه سابر مسابقات شمشیربازی المپیک ریو با شکست نمایندگان آلمان، کره جنوبی و فرانسه تا مرحله نیمه نهایی پیش رفت اما در مرحله رده بندی مقابل حریفان با ناداوری باخت و از کسب مدال بازماند. حسن رحیمی دارنده مدال برنز وزن 57 کیلوگرم کشتی المپیک ریو هم که دیگر مهمان برنامه امروزی ها خواهد بود.
پخش برنامه امروزی ها به تهیه کنندگی احسان ارغوانی، از شنبه ششم شهریور آغاز شده است که اجرای آن را پدرام کریمی بر عهده دارد. برنامه ای شاد و جوانانه که با هدف بررسی مشکلات و دغدغه های جوانان از شنبه تا چهارشنیه حوالی ساعت 18 به روی آنتن می رود و فضای مجازی، موسیقی، مد ازدواج، بازار کار و اشتغال، مهاجرت، تفریح و سرگرمی، ورزش ، ترک یا ادامه تحصیل، ثروت وآشنایی قبل از ازدواج از مهمترین محورهایی است که در آن با حضور مهمانان مختلف نقد و بررسی می شود.

تیتراژ ابتدایی این برنامه را با صدای روزبه نعمت الهی از اینجا و تیتراژ پایانی را با صدای اکبر قلیچ از اینجا بشنوید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها