کنسرت علی عبدالمالکی در حالی در آخرین روز از تیرماه برگزار شد که جمعی از بازیکنان پرسپولیس در این کنسرت حضور داشتند. این برای چندمین بار است بازیکنان پرسپولیس به تماشای کنسرت این خواننده می روند.
کد خبر: ۹۲۵۳۴۲
جشن تولد «مهدی طارمی» در کنسرت موسیقی +تصویر

به گزارش جام جم نوا به نقل از موسیقی ما عبدالمالکی با اجرای قطعه «مخاطب خاص» روی صحنه آمد و همچون اکثر کنسرت هایش در اواسط برنامه دو قطعه پرطرفدارش «حرف نزن» و «چرا من» را با گیتار برای دوستدارانش خواند که این بخش از جمله بخش های پرطرفدار کنسرت این خواننده بود. حضور بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس در این کنسرت از جمله اتفاقات جالب این برنامه بود که به مرور در حال تبدیل شدن به عادتی همیشگی برای دوستداران این خواننده شده است. بازیکنان پرسپولیس از جمله مهدی طارمی، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده و... پای ثابت کنسرتهای علی عبدالمالکی شده‌اند و این خواننده در هنگام معرفی گلزن پرسپولیس به یک باره ترانه «تولد، تولد، تولدت مبارک» را برای طارمی خواند تا به یک باره فضای سالن تحت تاثیر تولد آقای گل لیگ برتر، فضایی فوتبالی بگیرد و به تشویق این بازیکن بپردازند.
حضور مصطفی پاشایی (برادر زنده یاد مرتضی پاشایی) دیگر اتفاق مهم این کنسرت بود که عبدالمالکی در هنگام معرفی وی از حاضرین خ واست برای روح پاشایی فاتحه ای نثار کنند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها