خواننده آلبوم «رویا» که قرار است اوایل مرداد در تهران روی صحنه برود، درباره جزئیات این اجرا توضیحاتی ارائه داد.
کد خبر: ۹۱۹۱۸۰
جزئیات کنسرت سینا حجازی اعلام شد/ حضور در سالن بدون هیچ پلیری

به گزارش جام جم نوا، سینا حجازی درباره طراحی پوستر جالب کنسرتش که در فضای مجازی هم مورد توجه قرار گرفته است، گفت: به علت همزمان بودن کنسرت با یکم مرداد ماه و اینکه سمبل ماه مرداد شیر است، با بزرگمهر حسین‌پور به طراحی پوستری با المانی از شیر و نگاهی به پوستر فیلم شیرشاه اقدام کردیم. تخصص ما این است که درمورد چیزهایی که تخصص نداریم زیاد اظهارنظر کنیم ولی در این مورد من کاملا به بزرگمهر اعتماد کرده و بدون هیچ تغییری پوستر طراحی شده توسط بزرگمهر ارائه شد.

حجازی درباره جزئیات کنسرت یکم مرداد در تهران نیز توضیح داد: در این اجرا برای چند قطعه جدید به جز کارهای قبلی درحال تمرین هستیم و این بار با ارکستری جوان‌تر، پویا‌تر و باانگیزه‌تر به روی صحنه خواهم رفت. در این کنسرت قطعات دیدی داری، لیلی، باریدم، بارون و... را با دیگر آثاری که برخی از آن‌ها سوپرایزهای کنسرت ماست، اجرا خواهیم کرد.

خواننده تیتراژ «مسیر انحرافی» درباره اجرای زنده در سایر شهرهای کشور نیز گفت: برنامه‌ریزی‌هایی برای اجرا در شهرهای دیگر انجام شده که بزودی اعلام می‌کنیم و در سایر شهرهای کشور نیز به اجرای برنامه خواهیم پرداخت.

وحید بقراط‌پور (صدابردار استودیو فراز تهران) درباره سینا حجازی و گروهش می‌گوید: تنها گروهی که بدون لب تاب و هیچ پلیری وارد سالن می‌شود، سینا حجازی است و با 11نفر نوازنده 3 کرال تمرین می‌کنند. سینا از جمله افرادی ست که به واقع اعتقاد دارد «فیش تو گلدون» ممنوع! و برای مخاطبی که کنسرتش می‌آید، احترام قائل است.

سینا حجازی سال گذشته و پس از انتشار نخستین آلبوم رسمی خود «رویا» دو بار در تهران روی صحنه رفت و به اجرای زنده پرداخت. کنسرت‌های این خواننده با استقبال دوستدارانش رو به رو شد و این در حالی‌ست که این خواننده در ماه‌های گذشته به مرور با انتشار تک قطعات جدیدش با موضوعات عمدتاً اجتماعی، بیش از پیش مورد توجه دوستداران موسیقی قرار گرفته است.

آثار سینا حجازی در سبک «رگه» تولید و منتشر می‌شوند و فضای موسیقی و تنظیم آثارش جوری ست که معمولا انرژی مثبت بالایی را به سمت مخاطبش روانه می‌کند.

کارلوس کروش مربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران از بین خواننده‌های ایرانی به کارهای سینا حجازی علاقه فراوانی دارد. او چندی پیش از علاقه‌اش به این خواننده سخن گفت و رسانه‌های ورزشی هم نوشتند که در اتوبوس تیم ملی فوتبال ایران، گاهی اوقات ترانه‌های سینا حجازی پخش می‌شود. حجازی که تاکنون بیش از 30 ترانه منتشر کرده است.

منبع: تسنیم

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها