پلیس ایالت مینه‌سوتای آمریکا از دکتر شخصی «پرینس» خواننده درگذشته آمریکایی که هفته‌ای دوبار او را معاینه می‌کرد، بازجویی کرد.
کد خبر: ۹۰۳۷۷۲
ادامه تحقیق درباره مرگ مشکوک یک خواننده

به گزارش جام جم نوا، یکی از کارآگا‌ه‌های پلیس آمریکا، مسئول رسیدگی به پرونده مرگ مشکوک «پرینس» - خواننده آمریکایی - اعلام کرد که دکتر «میشل شولندبرگ» یک روز قبل از مرگ «پرینس» داروهایی را برای او تجویز کرده بود.

هنوز اعلام نشده که چه دارویی برای «پرینس» تجویز شده و آیا او این داورها را مصرف کرده یا خیر؛ اما پلیس در حال انجام تحقیقات جداگانه‌ای در محل زندگی این خواننده آمریکایی است و سابق پزشکی او را نیز پیدا کرده است.

به گزارش بی‌بی‌سی، نتایج کلبد شکافی این ستاره 57 ساله موسیقی هرگونه احتمال خودکشی را رد کرده است، اما رسیدن به نتایج نهایی چند هفته به طول خواهد انجامید.

«پرینس» در دهه ۸۰ میلادی با آلبوم‌هایی مانند «۱۹۹۹»، «باران بنفش»، و «نشانه دوران قدیم» در عرصه موسیقی به شهرت رسید.

آثار او انواع موسیقی از جمله راک، فانک و جاز را دربرمی‌گرفت و در طول سال‌های فعالیت هنری‌اش، بیش از ۱۰۰ میلیون آلبوم فروخت.

وی در زندگی هنری‌اش بیش از ۳۰ آلبوم ساخت که معروف‌ترین آن‌ها «بیا دیوانگی کنیم» و «گریه قمری‌ها» بود و توانست در سال ۱‍۹۸۴ برای ساخت آهنگ متن فیلم «باران بنفش» موفق به کسب جایزه اسکار بهترین موسیقی فیلم شود.

جدیدترین آلبوم «پرینس» که سال گذشته منتشر شد، قسمت دوم «هیت اند ران» بود که هفته پیش از مرگش برای آخرین‌بار روی صحنه اجرا شد.

منبع: ایسنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها