۶۰ سکه طلا جایزه بهترین آلبوم سال سهم همایون شجریان شد

برندگان جوایز جشنواره موسیقی فجر سی‌و یکم اعلام شدند

در سا‌ل‌های اخیر نیروهای جوانی وارد میدان موسیقی شدند که بسیار برای آینده موسیقی نوید‌بخش هستند.
کد خبر: ۸۸۳۴۴۷
اظهارات وزیر ارشاد پیرامون حواشی جشنواره موسیقی فجر

به گزارش جام جم نوا، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه اختتامیه سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر در رابطه با تغییراتی که در برگزاری این دوره صورت گرفته، گفت: متاسفانه موفق نشدم تمام اجراها را ببینم؛ اما به واسطه چند اجرایی که شاهد بودم و اطلاعاتی که کسب کردم مجموعا سی و یکمین دوره جشنواره موسیقی از لحاظ کیفی با سال‌های گذشته تفاوت بسیاری داشت و از نمونه‌های آن همه گروه‌هایی بودند که از سراسر کشور در این جشنواره شرکت کردند و بجز تهران بسیاری از کلان‌شهرها هم در این برنامه‌ها حضور داشتند و نشاط تازه‌ای را به جشنواره موسیقی وارد کردند.

وی در رابطه با جایزه «باربد» که برای اولین سال در جشنواره موسیقی طراحی شده بود اظهار کرد: جایزه «باربد» که برای اولین بار در جشنواره برگزار شد، کاری بسیار ارزنده بود که امیدوارم ادامه داشته باشد. از طرفی در سا‌ل‌های اخیر نیروهای جوانی وارد میدان موسیقی شدند که بسیار برای آینده موسیقی نوید‌بخش هستند. بسیاری از کسانی که در طول این دهه به روی صحنه رفتند، جوانان تازه وارد بودند که به پشتوانه پیشکسوتان و اساتید امیدوارم بتوانند به راه خود ادامه دهند.

علی جنتی در رابطه با لغو کنسرت‌هایی که در بخش بین‌الملل به سبب مصوبه کنگره آمریکا صورت گرفته بود، تصریح کرد: به نظرم این هنرمندان کاملا محافظه‌کارانه عمل کردند؛ زیرا حتی خود مقامات آمریکایی اعلام کردند که به این مصوبه مقید نیستند و نمونه بارز آن استثنایی است که برای بازرگانان قائل شدند.

وزیر ارشاد در رابطه با درخواست ویزای ویژه هنرمندانی مثل شجاعت حسین‌خان و چگونگی دریافت این ویزا گفت: هنرمندانی مثل شجاعت حسین‌خان که درخواست ویزای ویژه کرده بودند، در واقع می‌خواستند خارج از پاسپورت نامه‌ای را دریافت کنند و این سفر در پاسپورت آن‌ها درج نشود اما به دلیل غیرمتعارف بودن این درخواست موفق به دریافت ویزا نشدند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها