در چهارمین روز سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر گروه پالت نیز در دو اجرا آثار خود را به روی صحنه بردند.
کد خبر: ۸۸۱۸۹۵
آرزوی گروه پالت برای کودکان کار

به گزارش جام جم نوا به نقل از تسنیم، چهارمین روز سی و یکمین جشنواره موسیقی فجر با اجرایی همچون گروه پالت، ارکستر ملی، ارکستر سمفونیک تهران، گروه کامنت و اجرای محمد علیزاده همراه بود.

در بین تمام این اجراها کنسرت گروه پالت دو اجرا در ساعت‌های 18:15 و 21 از بهترین اجراهای گروه پالت بود. اجرای ساعت 21 این گروه تقریبا سر وقت آغاز شد و این مسئله به انرژیک بودن شنوندگان کمک بسیاری کرد. روزبه اسفندارمز (کلارینت)، داریوش دهقانی‌آذر (کنترباس)، مهیار طهماسبی (ویولنسل)، کاوه صالحی (گیتار)، سردار سرمست (آکاردئون)، محمدامین طاهری (درامز) و امید نعمتی (خواننده) از اعضای گروه پالت در این اجرا بودند.

این گروه در اجرای خود آثاری همچون شهر من بخند، نرو بمان، شباهنگام، خانه به دوش، سال تا سال، لیلی و ... را اجرا کرد. قطعات ریتمیک و احساسی این گروه با استقبال بسیار شنوندگان همراه شد.

خواننده گروه پالت در نیمه‌های اجرای کنسرت خطاب به کودکان کار حاضر در کنسرت گفت: امیدوارم در آینده موزیسین شوید.

یک قطعه دیگر که از سوی این گروه موسیقی تقدیم شد، «برادرا» بود که نعمتی پیش از اجرای آن گفت: عواملی مانند جنگ، بیماری و مهاجرت چهره‌ی برخی شهرها را تغییرداده‌اند. ما این قطعه را به کسانی تقدیم می‌کنیم که براثر همین مسائل، قیافه شهرشان عوض شده و دیگر شبیه شهر آن‌ها نیست.

گروه پالت کنسرت خود را با اثر «نرو بمان» و اجرای چند باره آن و تشویق مداوم حاضران به پایان رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها