کنسرت رضا صادقی اواخر آذرماه در نمایشگاه بین‌المللی تهران به همت شرکت «آوای هنر» برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۸۵۸۴۷۸
رضا صادقی 27 آذر فقط گوش می‌کند

به گزارش جام جم نوا به نقل از هنرآنلاین، با نزدیک شدن تقویم به روزهای آخر صفر کم کم نوای کنسرت‌های داخلی شنیده می‌شود.

گرچه برگزاری کنسرت موسیقی در آذرماه با توجه به نزدیک شدن به ایام امتحانات دانش آموزان کمی ریسک محسوب می‌شود، اما گویا برخی از شرکت‌ها با تکیه به شهرت خوانندگانشان این ریسک را با جان دل و پذیرفته‌اند.

رضا صادقی که تا به امروز نزدیک چندین آلبوم موسیقی را به بازار اراه کرده است اولین کسی خواهد بود که بعد از اتمام ماه‌های محرم و صفر در تهران روی صحنه خواهد رفت. در واقع برگزاری کنسرت و پیدا کردن سالن بعد از این ماه کار طاقت‌فرسایی است که گاهی اوقات رنگ رقابت هم به خود می‌گیرد.

این کنسرت که تهیه‌کنندگی آن بر عهده موسسه «آوای هنر» است، در دو سئانس اجرا خواهد شد و پیش‌بینی تمدید این برنامه نیز در صورت استقبال، شده است.

رهبری ارکستر صادقی در این کنسرت را پویا نیک‌پور بر عهده دارد و نوازنده‌هایی چون عمید بنکدار: گیتار بأس، آرش مقدم: درامز، فاضل پیش: گیتار نایلون، امیر شهابی: کیبورد، مرتضی کریمی: عود، سعید صارمی: پرکاشن و... در این کنسرت صادقی را همراهی خواهند کرد.

صادقی تاکنون آلبوم‌هایی چون «پیرهن مشکی»، «وایسادنیا»، «دیگه مشکی نمی‌پوشم»، «همین» و ... را در بازار موسیقی کشورمنتشر کرده است و اوایل امسال نیز با آلبوم «فقط گوش کن» توانست کنسرت‌های زیادی را در تهران و شهرستان روی صحنه ببرد.

این خواننده قرار است در کنسرت جدید خود گلچینی از آلبوم‌های خود به اضافه آلبوم جدیدش با نام «فقط گوش کن» را اجرا نماید.

«فقط گوش کن» روز 12 اسفندماه سال گذشته یعنی 93 تحت امتیاز موسسه فرهنگی «آوای هنر»، به صورت همزمان در تهران و شهرستان توزیع شد.

آلبوم جدید این خواننده 15 قطعه دارد که هفت قطعه از این آلبوم را خود صادقی آهنگسازی کرده است. او در این آلبوم یک قطعه را برای مردم شهرش بندرعباس با گویش بندری خوانده است.

این خواننده پاپ که در جمع هوادارانش به مشکی پوش هم شهرت زیادی دارد در مراسمی در شهر کتاب مرکزی مراسم جشن امضای آلبوم را برگزار کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها