جام جم نوا : بهنام صفوی که دوره نقاهت خود را سپری می کند، اولین کنسرت خود را پس از مدت‌ها به روی صحنه برد.
کد خبر: ۸۴۴۲۴۳
بهنام صفوی به انتظار هوادارانش پایان داد

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بهنام صفوی کنسرت خود را در فضایی صمیمانه در کنار هواداران و هنرمندانی چون احسان علیخانی، سیروان خسروی، بابک جهانبخش و ... به روی صحنه برد.

در ابتدا این برنامه که در یک سانس برنامه‌ریزی شده بود با کمی تاخیر آغاز شد.

بهنام که با لباسی ساده و کلاه و عینک جدیدش که پس از عمل جراحی استفاده می‌کند، به روی صحنه آمد، با استقبال هوادارانی که بی‌صبرانه منتظرش بودند روبرو شد. صفوی با نشستن روی صندلی اولین قطعه خود را که با نام «آرامش» اجرا کرد و رو به حضار گفت: از شما ممنونم، نمی‌خواهم رفتار کلیشه احوالپرسی انجام دهم اما خوشحالم که پس از مدت‌ها خداوند اجازه داد در کنار شما باشم و شب خوبی را با شما سپری کنم.

سپس قطعه دوم «چقدر خوبه» را با آرامش خاصی اجرا کرد که با هم‌نوایی حاضران همراه بود.
سپس صفوی رو به حضار عنوان کرد: دوستان کار بعدی را بسیار دوست دارم و از شما می‌خواهم که با من همراهی کنید. سپس از روی صندلی برخاست و قطعه «بهونه» را با همراهی طرفدارانش اجرا کرد و از همراهی آن‌ها صمیمانه تشکر کرد و اظهار کرد: امشب مهمان‌های بسیاری داریم که در انتها آن‌ها را برای شما معرفی خواهم کرد.

سپس قطعه «فوق‌العاده» را به درخواست طرفدارانش اجرا کرد و بلافاصله بر روی صندلی خود نشست و از طرفداران بابت این موضوع عذرخواهی کرد و دلیلش را خستگی اعلام کرد و گفت: قصد ناراحتی شما را ندارم اما در دوران بیماری‌ام، سه نفر از کسانی که امشب مهمان من هستند بسیار به من کمک کردند. از جمله آن‌ها پروفسور باباپور، دکتر میرزاده، دکتر عارف هستند که امشب در کنار شما و من حضور دارند.

سپس یکی از قطعاتی که پیش از بیماری مورد توجه قرار گرفته بود را اجرا کرد. قطعه «خدا» که این قطعه با پخش تصاویری از دوران بیماری صفوی در حین اجرا، برای طرفداران به نمایش در‌آمد.

پس از آن قطعات «فرصت کمه» و «عشق من» را که با ریتم تندی همراه بود، اجرا کرد و با نشستن پشت پیانو در حین اجرای دو قطعه فضای جالبی برای طرفداران ترسیم کرد و قطعات بعد با نام‌های «آشتی»، «دلتنگم»، «دست خودم نیست»، «چند بار عاشق شدی» و اولین آهنگی را که صفوی با آن وارد عرصه خوانندگی شد با نام «بی‌قرار» را اجرا کرد و در انتها به درخواست هواداران قطعه «عشق من» دوباره خوانده شد.

گفتنی است؛ از مهمان‌های برنامه احسان علیخانی، سیروان خسروی، زانیار خسروی،‌ بابک جهانبخش، علی‌رضا نیکبخت واحدی، افشین یداللهی بودند که صفوی را برای این اجرا همراهی کردند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها