ایجاد کمپین علیه رژیم صهیونیستی

راجر واترز در آمریکا به صحنه می‌رود

راجر واترز عضو مشهور گروه پینک فلوید در فستیوال «فولک نیوپورت» روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۸۰۱۹۱۲
راجر واترز در آمریکا به صحنه می‌رود

عضو ۷۱ ساله گروه پرطرفدار پینک فلوید برای اولین بار در نیوپورت آمریکا به روی صحنه می‌رود.

به نوشته سایت «رولینگ استون» او یک اجرای «خیلی خاص» در تاریخ ۲۴ جولای در این شهر برگزار می‌کند. فستیوال فولک نیوپورت از ۲۴ تا ۲۶ جولای در پارک ملی برگزار می‌شود.

در سال‌های اخیر راجر واترز تورهای متعددی برگزار و آثار آلبوم «دیوار» (the wall) را اجرا کرده است.

این موسیقیدان و خواننده همواره با اعلام نظرات سیاسی‌اش برگزاری کنسرت در منطقه اشغال شده توسط اسراییل را بایکوت کرده و از خوانندگان و گروه‌های موسیقی خواسته است تا در این سرزمین‌ها برنامه اجرا نکنند.

او به تازگی بار دیگر گفته بود بایکوت کردن اسراییل مانند مقاومت علیه آفریقای جنوبی در دوران آپارتاید است و به رژیم صهیونیستی برای اشغال غزه و بستن دروازه‌های آن اعتراض کرده بود.

واترز از سال ۲۰۰۶ و پس از دیدار از غزه، از مهمترین حامیان کمپین بایکوت اسراییل بوده است و با شعری با عنوان «ما نیازی به کنترل نداریم» که اقتباسی از شعر مشهور «پینک فلوید» از آلبوم «دیوار» بود، رژیم صهیونیستی را مورد خطاب قرار داد.

او قصد دارد با انتشار نامه‌ای خطاب به همکارانش در صنعت موسیقی از آنها بخواهد تا به جنبش «BDS» به معنی «بایکوت، بی بهره سازی و تحریم» رژیم صهیونیستی ملحق شوند.

این جنبش آنقدر اهمیت دارد که ساعتی پیش رژیم صهیونیستی اعلام کرد با تمام توانش و با نیروی مجلسش در برابر این جنبش می‌ایستد.(مهر)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها