جام جم نوا: تازه ترین و آخرین اثر گروه «پینک فلوید» با عنوان «رودخانه بی انتها» منتشر شد. آلبوم یکه به گفته سازندگانش آخرین آلبوم این گروه ماندگار خواهد بود. این آلبوم پس از 20 سال از انتشار اخرین اثر رسمی این گروه یعنی «ناقوس جدایی» منتشر می شود.
کد خبر: ۷۳۵۹۰۵
آلبوم تازه پینک فلوید پس از 20 سال منتشر شد/دانلود

این آلبوم موسیقی جدید حاصل همکاری «نیل مانزانرا»، «دیوید گیلمور»، «دورگا مک‌بروم – هودسون» و «اندی جکسون» است.
آخرین آلبوم این گروه مشهور در سال‌های 1994-1993 با نام «ناقوس جدایی» و با همکاری «دیوید گیلمور»، «نیک میسون» و «ریچارد رایت» ضبط شد.
«راجر واترز» که اعضای اصلی گروه «پینک فلوید» بود، در سال 1985 از آن‌ها جدا شد و به‌تنهایی فعالیت‌های موسیقایی‌اش را ادامه داد. او در دهه‌ی 1980 از اعضای دیگر «پینک فلوید» به‌خاطر استفاده از نام این گروه شکایت کرد، اما به‌نظر می‌رسد در سال‌های اخیر، روابط آن‌ها دوباره از سرگرفته شده است. سال 2011 بود که گیلمور و میسون – درامرهای گروه – همراه واترز روی صحنه اجرایی داشتند.
یکی از معیارهای شهرت این گروه موفق علاوه بر موسیقی آنها به گرافیک آلبوم های آنها مربوط می شود. طراح هایی که هر کدام از آنها به اندازه آهنگ هایشان به شهرت رسیدند و بسیاری از آنها بودند که حتی شهرتشان از موسیقی پینک فلوید فراتر رفت. حالا به تازگی تازه ترین طرح آلبوم این گروه منتشر شده است. طرحی که همچون طرح های گذشته جذابیت دارد.

قطعه Anisina از این آلبوم را می توانید در اینجا گوش و در صرت تمایل آن را از اینجا دانلود کنید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها