جام جم نوا:‌ هفته گذشته آلبوم های تازه برخی از خوانندگان به بازار موسیقی رسید. بهنام صفوی با آلبوم فوق العاده توانست نظر بسیاری را به خود جلب کند و خودش راهی کانادا شود تا اجراهای صحنه ای خود را آغاز کند. بی تو پژمردن از امید حسنی دیگر آلبوم تازه این هفته بود و بالاخره اولین آلبوم رسمی گروه کامنت هم توانست دوستدارن راک را تا حد زیادی راضی نگه دارد.
کد خبر: ۶۷۶۱۰۱
آلبوم هایی که این هفته منتشر شدند

فوق العاده - بهنام صفوی
آلبوم "فوق العاده" با صدای بهنام صفوی از سوی آوای هنر روانه بازار موسیقی شد. این آلبوم شامل 11 قطعه است و نام قطعات آن، فوق‌العاده، خاطره، اولین قرار، فهمید، آشتی، بگو آره، رفیقم باش، یادته، چند بار عاشق شدی، سوء تفاهم، چقدر خوبه است.
در این اثر تنظیم قطعات توسط کوشان حداد و غلامرضا صادقی انجام شده است و تمام ملودی‌های این آلبوم را نیز خود بهنام صفوی ساخته است.
این سومین آلبوم این خواننده پس از "عشق من باش" و "آرامش" است که منتشر شده است.

رفته از دست - گروه کامنت
آلبوم "رفته از دست" با صدای کیان پورتراب و همکاری گروه کامنت از سوی انتشارات آوای سوته دلان روانه بازار موسیقی شد.
ترانه سرا و آهنگساز این اثر کیان پورتراب بوده است و تنظیم قطعات این آلبوم توسط گروه کامنت انجام شده است.
این اثر موسیقایی شامل 11 قطعه است و نام بعضی از قطعات آن رفته از دست، رفته از دست 2، ستاره ها، نگاه من، برگشت، درخت، از جنس دیروز و.... است.
در این اثر کیان پورتراب (گیتار آکوستیک)، نیما رمضان (گیتار)، اشکان آبرون (کیبورد)، آرین کشیشی (باس)، بردیا امیری (درامز) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند. همچنین میکس و مسترینگ این اثر توسط آرش پاکزاد انجام شده است.

تا بی تو پژمردن - امید حسنی
آلبوم "تا بی تو پژمردن" با صدای امید حسنی منتشر شد و در دسترس علاقه مندان قرار گرفت.
سبک این آلبوم پاپ - کلاسیک است و آهنگسازی قطعات به عهده مجید سراج بوده است و ترانه های این آلبوم سروده بابک صحرایی و وفا وفایی نژاد است.
همچنین اهورا ایمان نیز دو ترانه از قطعات این آلبوم را سروده است و در بعضی قطعات دکلمه هایی کرده است.
این آلبوم در ده قطعه تهیه وتولید شده است و کلیه سازها به صورت آکوستیک ضبط شده است.
در این اثر موسیقایی خاچیک بابائیان، همایون رحیمیان، ارسلان کامکار، عماد رضا نکوئی، بردیا کیارس، همایون نصیری ، بابک ریاحی پور، میثم مروستی، پدرام فریوسفی، امیر پورخلجی، کریم قربانی مجید اسماعیلی، علیرضا خورشید فر، ناصر رحیمی، فیروز ویسانلو، مسعود همایونی، ، فرشید حفظی فرد ، حسین میرزایی، باربد بیات، امید حاجیلی، کامبیز رحمانی، بهنام ابطحی، پیمان لطیفی، سودابه شمس، کیانا کیارس، شروین شریعت، ایمان و رضا طنابنده از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها