یک زیست شناس دریایی در ایالت «مین» در شمال شرقی آمریکا می گوید یکی از ویدیوهایی که از خود در حال شنا کردن با یک نهنگ گوژ پشت گرفته است، نشان می دهد که این پستاندار عظیم الجثه او را از حمله یک کوسه ببری محفوظ نگه داشته است.
کد خبر: ۱۱۱۱۷۷۷
لحظه حیرت آور تلاش یک نهنگ برای نجات انسان از دست کوسه (فیلم)

به گزارش جام جم آنلاین ، نن هائوزر، رئیس «مرکز تحقیقات و حفاظت سیتیشن» که ساکن شهر «برانزویک» ایالت مین است گفت او ویدیویی که از این برخورد با نهنگ ضبط شده بود را روز دوشنبه آپلود کرد و سریع در اینترنت پخش شد.

هائوزر به روزنامه محلی «پورتلند پرس هرالد» گفت که در آبهای جزایر «کوک» بود که ناگهان با یک نهنگ گوژپشت ۲۵ تنی رو در رو شد. نهنگ به او نزدیک شد و شروع به حرکات عجیبی کرد؛ انگار بخواهد به او خطری را هشدار دهد. خانم هائوزر گفت این نهنگ همینطور با باله اش او را مثل یک سپر پوشاند.

هائوزر گفت بعداً متوجه شد که یک کوسه ببری در نزدیکی شنا می کرد.

البته برخورد او با نهنگ در ماه اکتبر رخ داد ولی او این ویدیو را تا روز دوشنبه آپلود نکرده بود. حتی در این ویدیو صدای خانم هائوزر شنیده می شود که به نهنگ می گوید دوستت دارم.

همکار پژوهش خانم هائوزر، دوربین زیر آب خود را خاموش کرد چون که ترسیده بود که شاهد تکه تکه شدن او شود. ولی خود هائوزر به فیلمبرداری ادامه داد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها