مصاحبه اخیر پژمان بازغی بازیگر سینما و تلویزیون در برنامه مردم گرام حاشیه هایی به دنبال داشت که باعث واکنش او در اینستاگرامش شد.
کد خبر: ۱۰۴۷۱۰۵
دلجویی پژمان بازغی از محمدرضا گلزار / توضیحات مجری برنامه درباره حاشیه های برنامه دیشب + فیلم و عکس

به گزارش جام جم آنلاین، در این مصاحبه که با اجرای نجمه جودکی مجری برنامه «مردم گرام» از شبکه سه سیما پخش شد، پژمان بازغی در مورد محمدرضا گلزار صحبتهایی کرد که واکنش های زیادی به همراه داشت ، به دنبال این حاشیه ها بازغی فیلمی که در یکی از رسانه ها منتشر شده را باز نشر داد و در اینستاگرامش نوشت:

رضای عزیز کات های شیطنت امیز، رفاقت من و تورا زیر سوال نمی برد ،تو همیشه در قلب من سوپر استاری اگر باور نمی کنی از نفس بپرس


نجمه جودکی هم در اینستاگرامش به دنبال این اتفاقات نوشت:

سلام..اول به این موضوع اشاره کنم که به لحاظ حرفه ای هیچ وقت به دوستی ها توجه نمیکنم..پژمان بازغی،مستانه مهاجر و نفس عزیزم که دیروز باهاش حرف زدم و تولدشو تبریک گفتم از دوستان خوب من هستند اما گفتگو،،حرفه ای است..
حداقل از طرف خودم میتونم بگم که به عنوان یک مجری بسیار ناراحت هستم که بسیار مجری درجه یک در تلویزیون داریم که در سال تحویل از اونها استفاده نمیشه و معمولا مجری برنامه های سال تحویل بازیگران هستند ان هم با دستمزد های انچنانی...!!!
اتفاقا منظور من در این قسمت با پژمان بازغی نبود بلکه با آن دسته از همکارانم است که به هنگام اجرای سال تحویل یادشان میرود وقتی رسانه ملی مجری دارد پس دیگر اجرای بازیگر معنایی پیدا نمیکند..
پ.ن:این هم از نا امنی های کار اجراست..اما من و همه همکارانم به عشق شما اجرا میکنیم
پ.ن٢:ممنونم از پژمان بازغی که با صراحت تمام به سوالات من پاسخ داد و بسیار حرفه ای برخورد کرد

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها