محمد حسین توکل همان تک خوان سرود «مادر برام قصه بگو» است که عینک ته استکانی و فریم دارش او را از بقیه جدا کرده بود؛ حالا دکتر شده و مدتی هم ریاست بیمارستان آباده را به عهده داشت.
کد خبر: ۱۰۴۱۴۴۷
تک‌خوانی که رئیس بیمارستان شد+ویدئو

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم،‌ گروه سرود بچه های آباده، اسم آشنایی که دهه شصتی ها را به دوران جنگ می برد. به دورانی که پدر ها جبهه رفته بودند و مادر ها برایشان « قصه بابا» را تعریف می کردند.
محمدحسین توکل، تک خوان گروه سرود بچه های آباده که سرود «مادر برام قصه بگو» ایشان مشهور هست. متولد 31 مرداد 1353 در آباده استان فارس است که توانسته مدرک پزشکی عمومی و تخصصی پاتوبیولوژی را اخذ کند.

او درباره شکل‌گیری گروه سرود بچه‌های آباده گفته:«شهرستان آباده و مدرسه ما نیز مانند دیگر شهرستان های دیگر گروه سرود داشت. من هم در این گروه سرود پذیرفته شدم. آقای توکل مسئول پرورشی مدرسه یک سری سرود هایی ساخته بود که من و آقای نظری در آن به عنوان تک خوان انتخاب شدیم. بعد از آن در مسابقات شهرستان های فارس شرکت کردیم و اول شدیم بعد هم به مسابقات کشوری رفتیم که در آنجا نیز اول شدیم. آن موقع بود که تعدادی از سرودهایمان از تلویزیون پخش شد و سر زبان ها افتادیم. من از حدود پنجم دبستان یا اول راهنمایی یعنی سال 1366 وارد این گروه سرود شدم و تا سال 1369 در آن فعالیت کردم.»

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها