در این فیلم شاهد صحنه‌هایی از حمله کوسه بزرگ سفیدی به یک مرد کایاک سوار خواهید بود که توسط یک شاهد عینی در خلیج مانانتری کالیفرنیا فیلمبرداری شده است.
کد خبر: ۱۰۳۵۳۰۶
نبرد مرد کایاک سوار با کوسه سفید آدم‌خوار + عکس و فیلم

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از استوری فول، «جنه میس» و همسرش «کارن» شاهد نبرد مرگ و زندگی مردی کایاک سوار در آب‌های خلیج مانتری بودند. میس دوربینش را برداشت و مشاهده کرد که مرد کایاک سوار از قایقش به داخل آب دریا افتاده و در حالی‌که سعی می‌کند شناکنان خود را از نجات دهد، مورد حمله یک کوسه سفید عظیم قرار می گیرد. در حالی‌که میس از دریچه دوربینش شاهد این ماجرا است، از همسرش می‌خواهد تا جهت درخواست کمک به وسیله تلفن همراهش با گارد ساحلی تماس بگیرد. میس به فیلمبرداری ادامه می‌دهد صدای همسرش را می‌شنود که مشغول صحبت و کمک خواستن از نیروهای گارد ساحلی است. این زن و شوهر تمام مدت نا امیدانه شاهد صحنه‌های وحشتناک تلاش مرد قایق‌سوار برای فرار از دست کوسه بودند و هیچ کاری از دستشان برنمی‌آمد.

پس از چند دقیقه، سرو کله یک قایق پیدا می‌شود و بلافاصله به کمک مرد کایاک سوار می‌شتابد. در ادامه فیلم شاهد تلاش‌های «کایل فرانکلین» هستید که سعی می‌کند هر‌طور که شده مرد کایاک‌ سوار را به داخل قایق کوچکش بکشد.

سرانجام آقای فرانکلین موفق می‌شود خود را به مرد حادثه دیده برساند. در همین‌حال یک قایق 9 متری گارد ساحلی نیز که در لنگرگاه مانتری مستقر بوده، برای کمک به مرد کایاک سوار به محل حادثه می‌رسد. آنها مرد وحشتزده از حمله کوسه را که کاملا خسته بود و از سرما می‌لرزید به داخل قایق نجات خود می‌آورند.

-

-

-

جواد ودودزاده - جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها