روزی که کاخ رویای فرگوسن و یونایتد در سه دقیقه فرو ریخت

بعد از پنج سال؛ مروری بر قهرمانی دراماتیک سیتی

پنج سال پیش در چنین روزی؛ منچسترسیتی با گل دقیقه 93 آگوئرو برای اولین بار و به صورت فوق العاده دراماتیک و باورنکردنی فاتح لیگ برتر شد.
کد خبر: ۱۰۳۰۵۳۷
بعد از پنج سال؛ مروری بر قهرمانی دراماتیک سیتی

به گزارش جام جم آنلاین، در این دیدار که در ورزشگاه الإتحاد برگزار شد بازیکنان منچستر سیتی بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 39 توسط پابلو زابالتا به گل رسیدند و نیمه اول با همین نتیجه به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم این بازیکنان کوئینز پارک بودند که بازی را بهتر آغاز کردند و در دقیقه 48 گل تساوی را به ثمر رساندند. در دقیقه 55 بارتون بازیکن کوئینز پارک با کارت قرمز داور از بازی اخراج شد اما بر خلاف جریان بازی شاگردان مارک هیوز ده دقیقه بعد گل دوم خودم را توسط مایکی به ثمر رساندند.

در ادامه شاگردان مانچینی سراپا حمله شدند و در حالیکه همگان منتظر شنیدن سوت پایان بازی بودند در دقایق 91 و94 دو بار توسط ادین ژکو وسرخیو آگرو به گل رسیدند تا با 89 امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به منچستر یونایتد پس از 44 سال جام قهرمانی را بالای سر بردند.


در دیگر دیدار حساس منچستر یونایتد با تک گل وین رونی ساندرلند را شکست داد اما با توجه به پیروزی منچستر سیتی در همان رده دوم جدول رده بندی باقی ماند تا فرگوسن فصل را با ناکامی تمام و بدون کسب جامی به پایان رساند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها