اپل در حال تحقیق بر روی فیلم منتشر شده از سوختن و ذوب شدن یک دستگاه آیفون 7 پلاس است
کد خبر: ۱۰۰۶۸۷۴
علت سوختن و ذوب شدن آیفون 7 پلاس + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین، به تازگی ویدیویی بر روی وب سایت توییتر قرار داده شده که نشان می دهد یک دستگاه آیفون 7 پلاس به صورت خود به خود شروع به آتش گرفتن کرده و سپس در اثر حرارت ذوب می شود. اپل بلافاصله پس از انتشار این ویدیو اعلام کرد که این موضوع در دست بررسی است.

از آنجایی که این اولین بار است که شاهد آتش گرفتن یک دستگاه آیفون 7 پلاس هستیم، این احتمال وجود دارد که اشتباه انسانی در رخ دادن چنین اتفاقی تاثیر زیادی داشته باشد. کاربری که این ویدیو را در حساب توییتری خود منتشر کرده، آیفون خود را چند روز قبل تر به دلیل اینکه روشن نمی شد به یکی از اپل استورها برده بوده است. البته بعد از رفع مشکل، دستگاه دوباره به وی بازگردانده می شود.

این آیفون 7 پلاس رزگلد متعلق به بریانا اولیواز است و مدعی شده دستگاه خود را در هنگام شب به شارژ متصل کرده بوده است. سپس دوست وی متوجه سر و صداها و کمی بعد دودهایی می شود که از آیفون بیرون می آمده. او هم بلافاصله آیفون را به داخل دستشویی پرتاب می کند و ادعا می کند که کمی بعد منفجر شده است.

در حال حاضر این آیفون در اختیار اپل قرار گرفته تا تحقیقات لازم برای پیدا کردن علت بروز این آتش سوزی را انجام بدهد. حالا که اپل به صورت رسمی اعلام کرده که در حال پیگری این موضوع است، می توان برداشت کرد که این ویدیو ساختگی نیست و شرکت اپل نیز با توجه به اتفاقات تلخ گذشته که برای کمپانی رقیبش رخ داد، قصد دارد به شکل جدی این مشکل را بررسی و نتیجه آن را اعلام کند.

باتری های لیتیوم یونی مشکل دار می توانند به طور جدی برای شرکت های نام دار دردسر ساز بشوند. اتفاقی که سال میلادی گذشته برای گلکسی نوت 7 سامسونگ رخ داد، فروش و اعتبار این شرکت را به شدت تحت تاثیر قرار داد.

منبع: سیبچه

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
شعبون بامخ
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
۰
۰
سیاه بازی رقیبان و مخصوصاً سامسونگ، برای از اعتبار انداختن اپل و ایجاد آبروی نداشته برای خودشان است.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها