نیروهای پلیس آمریکا پس از بازداشت کودک ایرانی در فرودگاهی در ایالت ویرجینیا به دلیل دراختیار نداشتن دستبند اندازه دستان این کودک خردسال، بازوهای او را با دستبند فلزی بستند.
کد خبر: ۹۹۷۵۳۵
بازوبند اهدایی آمریکا به کودک بازداشتی ایرانی؟

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، با این حال رنگ لباس کودکی که دستبند به او زده شده با رنگ لباس کودک آزاد شده در فرودگاه در آغوش مادرش و همچنین مدل موی آنها متفاوت است.

رسانه های آمریکایی گزارش دادند که پلیس آمریکا روز سه شنبه، یک کودک پنج ساله ایرانی را چندین ساعت در فرودگاه بین المللی واشنگتن دالاس در ایالت ویرجینیا در شرق آمریکا بازداشت کردند.

این رسانه ها افزودند: پلیس ایالت ویرجینیا دست های این کودک ایرانی را که دارای شناسنامه آمریکایی نیز می باشد، بست و وی را چند ساعت در فرودگاه بازداشت کرد.

به نوشته این رسانه ها، مادر این کودک متولد ایالت مریلند آمریکا یک ایرانی تبار است.

این کودک پس از ساعاتی بازداشت و بازجویی آزاد شد ، اما پلیس توضیحی دراین باره نداد.

شون اسپایسر سخنگوی کاخ سفید در کنفرانس مطبوعاتی خود، برای توجیه این اقدام پلیس مدعی شد: نباید اشتباه کرد که عمر افراد و نژاد آنها خطری به شمار نمی رود.

وی مدعی شد تصمیم ترامپ درخصوص ممنوعیت صدور روادید ورود مختص مسلمانان نیست بلکه تدابیر شدید امنیتی به شمار می رود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۶
ص
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
۰
۲
آمریكایی ها و حامیان داخلی و خارجی شون ، احمق هایی بیش نیستند
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۳۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
۰
۰
اینایكه سركارامدندیك عهده موجوداتی هستندكه ازسایه خودشونم میترسندبگواه تاریخ ایرانیان مردمانی صلح دوست و متمدن هستندكه هیچ وقت و هیچ جا وبال نبودند.ریس جمهورامریكا خودش یك اسكاتلندی مهاجره كه همه چی را با پول میشناسه . اكثرمردم دنیاومخصوصامردم امریكامیدونندچه موجود خطرناكی روی كاراومده انشاالله شرشان بخودشان برگرده
رامین
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
۰
۰
بسیار اقدام خشن و فضاحتی غیرقابل وصف برای دولتمردان آمریكایی است.
امیدوارم روزی به این اقدامات پلید و توهین آمیز كه خود از سر بی خردی و غفلت است خاتمه دهند ودولت آمریكا رسما از تمامی ایرانیان عزتمند عذرخواهی كند.
سعید سلطانپور
Canada
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۵
۱
۰
عكس بالا مربوط به دستگیری یك كودك در مهد كودك هست در سال 2015
عكس پایین مربوط به پسر 5 ساله ایرانی امریكایی هست كه در فرودگاه دالاس واشنگتن 4 ساعت مورد بازداشت اداره مهاجرت قرار گرفته بود.
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
۰
۰
باسلام...
این نهایت حقارت وترس ورعب ووحشت دولت به اصطلاح حامی حقوق بشر است كه به تصویر كشیده شده است...
كبری
Iran, Islamic Republic of
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۳
۰
۰
حال آدم به هم میخوره مخصوصاً از یه عده غرب پرستِ خودكم بین و حقارت طلب كه هرچه قدر هم از این صحنه ها ببینند به این سیب زمینی های بی رَگ و غیرت و جُلبكهای بی مغز بر نمیخوره! حكایت اون دختر دانشجوی ایرانی ساكن آمریكا كه چند سال پیش با مُزد و منّت از سر شب تو صف خرید گوشی آیفون ایستاده بود فردا بِهِش نفروختند و گریه میكرد! چرا؟ چونكه ایرانی بوده از نظر صاحب آمریكایی آن فروشگاه، حالا یه عده حقارت طلب((اسمشون را هم گذاشتند جوانان خوشتیپ قد بُلند در تهران)) بدو بدو بروند برای عملیات تروریستی فرانسه روبروی ساختمان سفارت فرانسه در تهران شمع روشن كنند،خون این همه انسان كه توسط عمله های خود غربی ها در عراق ومردم سوریه كشته شدند قرمز نبود فقط خون اربابان غربی آنهم جهت موس موس كردن و احیاناً برای دریافت ویزا قرمز بود در عوض این خوش رقصی!

نیازمندی ها