اخیرا یک فیلمساز این ایده را مطرح کرده که توانسته مشکل طرح برای را با 2 طرح مضحکی که برای هواپیما و خودروی لیموزین تشریفاتی برای ترامپ ارائه داده حل کند.
کد خبر: ۹۷۰۲۳۷
طراحی مضحک هواپیما و خودروی تشریفاتی ترامپ +عکس و فیلم

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کار اسکوپز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری جدید آمریکا به‌زودی باید هواپیما و اتومبیل اشرافی شخصی خود را کنار گذاشته و از هواپیما و اتومبیل‌های تشریفاتی دولت آمریکا استفاده کند.

فردی که ایده این 2 طرح را ارائه داده است، کسی نیست جز «نیل بلامپ‌کمپ» فیلمساز آفریقای جنوبی که سازنده فیلم‌های معروفی مثل منطقه نه (District 9) ، الیسیوم (Elysium) و اخیرا فیلم چپی (Chappie) و جلوه‌های ویژه دیجیتالی (دیجیتال افکت) بسیاری از فیلم‌های سینمایی معروف دیگر نیز هست.

کاری که او کرده این است که هواپیمای فیلم ایر فورس وان را برداشته و تبدیل به یک هواپیمای جنگی با قسمت بالایی مانند گلخانه‌ای با کلی درخت و گل و گیاه کرده و یک برج گردان است که در قسمت جلویی و روی بال هایش چند مسلسل نصب شده است. این هواپیما حتی یک موشک انداز بر روی دماغه به‌ اضافه بمبی عظیم در قسمت زیر هواپیما دارد.

طرح خودروی لیموزین ترامپ هم یک لیموزین تشریفاتی مخصوص ریاست جمهوری است که بر روی آن تزئیناتی دکوری به رنگ طلایی و یک مجسمه طلایی رنگ ژولیوس سزار سردار و سیاست مدار بزرگ رومی و همچنین پایه گذار سیستم امپراطوری روم کار گذاشته است.

طراحی این هواپیما و خودروی لیموزین بی هیچ بحث و حرفی،‌ از مضحک هم چند پله گذشته است. چرا که هیچ کسی حاضر نمی‌شود که رئیس جمهوری کشورش، سوار چنین خودرو و هواپیمای تشریفاتی مضحکی شود؛ البته از این قلعه پرنده و خودروی لیموزین در فیلم‌های تخیلی می‌شود استفاده کرد .

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها