8 نفر از جمله چند کودک در حملۀ سعودی ها به منطقۀ صرواح در مأرب و مزرعه ای در الحدیدۀ یمن به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۹۶۳۵۰۸
کشتار کودکان یمنی به دست عربستان

به گزار ش جام جم آنلاین به نقل از العالم، یک خانوادۀ یمنی سوار بر خودرو در حال پیمودن مسیری بودند که جنگنده های سعودی خودروی آنها را در وادی حباب در منطقۀ صرواح هدف حمله قرار داد. این خانوادۀ یمنی که سه کودک زیر 10 سال داشتند همگی در دم جان باختند.
این در حالی است که تعداد قربانیان کشتار سعودی ها در زندان الزیدیه در استان الحدیده نیز به 60 کشته و ده ها مجروح رسیده است.

در درگیری های میدانی، نیروهای یمنی تلاش مزدوران ریاض را برای نفوذ به سمت کوه المنعم در تعز ناکام گذاشتند و به مواضع آنان حمله کردند و چند تن از آنها را در درگیری هایی که منتهی به فرارشان شد از پا در آوردند.
در الجوف، نیروهای یمنی با حملۀ موشکی و توپخانه ای، به مواضع مزدوران در منطقۀ الغیل و الحزم و خب و الشعف تعدادی از آنها را مجروح کردند.
نیروهای یمنی همچنین مانع پیشروی مزدوران به سوی کوه القرن در منطقۀ نهم در صنعا شدند و با هدف قرار دادن یک خودروی نظامی، آن را منهدم و راکبانش را به هلاکت رساندند.
در جبهه های خارج از مرزهای یمن، نیروهای یمنی ضمن بمباران پایگاه المسیال در عسیر از پیشروی متجاوزان به سمت گذرگاه مرزی البقع در نجران جلوگیری کردند و تعدادی از آنها را هدف قرار دادند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها