آلمان نازی نه تنها میلیونها نفر از جوانان خود را بسیج و آنها را به هیزم آتش جنگ جهانی دوم تبدیل کرد بلکه تمام توان خود را برای اختراع یک سلاح بسیار کشنده و ویرانگر بکار برد اما شکست آلمان مانع از بکارگیری آن توسط این کشور شد.
کد خبر: ۹۶۰۶۹۹
اسلحه محرمانه هیتلر!

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، مهندسان و کارشناسان هیتلر برای دستیابی به تسلیحات و تجهیزات نظامی از جمله جنگنده های جت و موشک های دوربرد و بمب های هوشمند و دقیق که بتواند بر دوران خود سبقت بگیرد، تلاش کردند.

در میان طرح های محرمانه شگفت انگیز یاد شده می توان به بمب افکن دارای شکل عجیب "نورتین – 229 " شبیه بمب افکن بی – 2 آمریکا اشاره کرد. این بمب افکن برای حمل یک تن تسلیحات و پرواز با سرعت 600 مایل در ساعت و مجهز به موتور جت دوتایی طراحی شد و برای اولین بار در سال 1944 به پرواز درآمد.

بمب فرتز إکس یک بمب هوشمند هدایت شونده و ضد زره مجهز به دریافت امواج بی سیم است.

کارشناسان آلمانی همچنین مین های متحرک ابداع کردند که مانند تانک های کوچکی مجهز به مواد منفجره بودند و برای حرکت در میدان های مین و انفجار مواضع دفاعی دشمن بکار می رفتند.

آلمان همچنین در اواخر دهه سی قرن گذشته میلادی یک جنگنده منحصر به فرد به نام Messerschmitt Me 163 Kome مجهز به موتور موشکی با سرعت 700 مایل در ساعت ساخت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
یك ایرانی
-
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
۰
۰
اتفاقا هیتلر برای اینكه میلیونها نفر از جوانان خودش رو به هیزم آتش جنگ جهانی دوم تبدیل نكنه تمام مهندسان و كارشناسان رو بسیج كرد تا ماشین های جنگی ساخت كشورش و محصول تفكر و دانش دانشمنداش و نه محصولات بنجل بازار فرصت طلب های كاسب و باج گیر استثمارگر اروپایی و امریكایی در میدان جنگ براش بجنگند و در معرض خطر باشند اونم 70 سال پیش با تكنولوژی اون موقع . به خاطر بیارید كه در زمان هشت سال دفاع مقدس مردم كشورمون در مقابل ارتش بزدل ولی تا دندان مسلح عراقی ها ( با پیش كشی های همون باج گیرهای استثمارگر اروپایی و امریكایی ) چقدر جوونهای این آب و خاك به خاطر همین بسیج نشدن مذكور به قول شما ، به هیزم آتش هشت سال جنگ تحمیلی تبدیل شدند . نمونه ش عكسی كه بعد از سال ها در رسانه ها از جمله همین سایت روزنامه جام جم خودتون از عملیات والفجر و رمضان منتشر شده . ما توی اون شرایط خاص با غیرت جنگیدیم و آلمانی ها با منطق .
یك ایرانی
-
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۰۵
سال 1361 توی عملیات والفجر یا رمضان ، بچه های رزمنده ی ما جلوی میدان مین عراقی ها پیشروی شون متوقف شد و برای اینكه فرصت حمله از دست نره 20 نفر داوطلب شدند تا برای باز شدن معبری برای ادامه حركت رزمندگان خودشون وارد میدون مین بشن و با منفجر شدن مین ها راه رو برای بقیه باز كنند . و البته این حماسه با شهادت همه ی اون 20 نفر در تاریخ كشورمون ثبت شد . براشون خیلی احترام قائلم و افسوس می خورم كه نبود امكانات كافی در اون زمان باعث شد تا بهترین و پاكترین فرزندان این مرز و بوم الان بینمون نباشن .

نیازمندی ها