تقریبا دو هفته‌ای از انتشار ماد گلکسی نوت ۷ برای بازی GTA V می‌گذرد، در این ماد از گلکسی نوت ۷ به عنوان یک sticky bomb استفاده شده است. حال پس از این مدت نسبتا طولانی بالاخره سامسونگ به ویدیوهای منتشر شده از این ماد واکنش نشان داد، هرچند واکنش چندان قانع کننده نبوده است.
کد خبر: ۹۵۹۱۰۲
سامسونگ به ویدیوی منتشر شده از گلکسی نوت۷ در بازیGTA واکنش نشان داد!

به گزارش جام جم آنلاین از آی تی رسان ، سامسونگ با ثبت شکایت DMCA، اعتراض خود را نسبت به ویدیو منتشر شده از این بازی در صفحه HitmanNiko نشان داده است و گوگل نیز از قانون پیروی کرده و ویدیو را حذف کرده است.

حال اگر کاربری به صفحه این ویدیو مراجعه کند با عبارت ” این ویدیو به دلیل نقص قوانین کپی‌ رایت شرکت سامسونگ الکترونیک آمریکا و شرکت‌های تابعه در دسترس نیست.” مواجه می‌شود.

نکته در اینجاست که HitmanNiko چیزی را کپی نکرده است و DMCA نباید توسط گوگل پذیرفته می‌شد. ما نمی‌دانیم که HitmanNiko درخواست تجدید نظر کرده است یا نه اما خوشبختانه مشاهده این ویدیو در سایر کانال‌هایی که اقدام به انتشار آن کرده‌اند امکان پذیر است.

گمان می‌رفت سامسونگ به دلیل استفاده از گلکسی نوت ۷ به عنوان بمب در این بازی واکنش زیادی نشان دهد اما تاکنون واکنش شدیدی را از این کمپانی شاهد نبوده‌ایم و این اقدام نیز تنها به حذف یک ویدیو محدود بوده است.

در واقع در این ماد گلکسی نوت ۷ به عنوان یک نارنجک و یا بمب مورد استفاده قرار گرفته است.

حال که درخواست DMCA سامسونگ توسط گوگل پذیرفته شده است باید دید که باقی ویدیوهای آپلود شده در یوتیوب به چه سرنوشتی دچار خواهند شد. البته این موضوع به خوبی می‌تواند به ما یادآوری کند که پاک کردن یک ویدیو از اینترنت کار ساده‌ای نیست!

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها