سازمان‌ها و نهادهای حامی مردم فلسطین در انگلیس، به نشانه اعلام همبستگی با کاروان بانوان که در قالب ناوگان چهارم آزادی عازم غزه شده است، قایقی را در رودخانه تیمز در لندن به آب انداختند.
کد خبر: ۹۴۹۱۳۱
قایق بانوان حامی مردم غزه در تیمز لندن

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از العالم، شرکت کنندگان در این فعالیت، از جامعه بین المللی و دولت های خود خواستند به منظور اعمال فشار بر رژیم صهیونیستی برای پایان دادن به محاصره غزه و تأمین ورود سلامت ناوگان بانوان به سواحل غزه، تدابیر جدی و واقعی بیندیشند.
آنان همچنین با برافراشتن پرچم فلسطین و در دست داشتن پلاکاردهایی، در شعارهای خود خواستار آزادی سرزمین فلسطین شدند.

"ویارا جیلسین" سخنگوی کمیتۀ بین المللی شکست محاصره غزه در لندن، در جریان این فعالیت گفت: زنان کشورهای مختلف دنیا برای اعلام همبستگی با ملت مظلوم فلسطین در غزه تجمع کردند، تا علاوه بر رساندن صدای این ملت که از حقوق اساسی انسانی خود محروم هستند، بر نقش بارز و بزرگ زنان فلسطینی در مبارزه برای رسیدن به آزادی تأکید شود.
وی افزود: ما نتوانستیم در ناوگان بانوان به سوی غزه شرکت کنیم، ولی امروز با شرکت در این فعالیت تأکید می کنیم که با آنان هستیم و امیدواریم که همه آنان سالم به غزه برسند.
"شادیه ادواردز دشتی" از ائتلاف "جنگ را متوقف کنید" در سخنانی گفت: ما به عنوان فعال در انگلیس وظیفه داریم که مخالفت خود را با تجارت سلاح با "اسرائیل" اعلام کنیم، زیرا این کار حمایت از کشتار جمعی و وحشیانه مردم فلسطین است.
ناوگان بانوان حرکت خود را از شهر مسینا ایتالیا به مقصد غزه طی خواهد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها