در این ویدئو، مراسمی که باراک اوباما رییس جمهور آمریکا در آن به 24 شخصیت برجسته این کشور در زمینه هنر و پژوهش‌های انسانی نشان‌هایی داد، با حاشیه جالبی همراه بود را مشاهده می‌کنید.
کد خبر: ۹۴۸۵۵۸
شوخی عجیب با اوباما +عکس و فیلم

به گزارش جام جم آنلاین از میزان، در مراسمی که برای اعطای نشان به شماری از شخصیت‌های آمریکایی برگزار شده بود، اتفاقی برای شلوار اوباما رخ داد که خنده او و حاضران را به دنبال داشت.

وقتی میل بروکس بازیگر کمدی، نشان خود را از اوباما دریافت کرد، به سمت پاهای اوباما خم شد و اینگونه وانمود کرد که گویی قصد دارد شلوار اوباما را بکشد. حرکت این بازیگر طنز خنده حاضران را به دنبال داشت.

اوباما هم که در ابتدا از این حرکت شوکه شده بود، بلا فاصله به شوخی بودن آن پی برد. در نهایت، این شوخی با دست دادن اوباما و بروکس تمام شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
آبان
-
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
۰
۰
فكر نمیكنم قصد كشیدن شلوار اوباما رو داشته هر قدر هم كه كمدین باشه متوجه میشه كه این آقا رئیس جمهور كشورشه نه رفیق دوران كودكی .... به نظر میاد این آقا وانمود میكنه كه این مدال خیلی سنگینه و كمرشو خم كرده ... نه اینكه "میخوام شلوارتو بكشم آقای رئیس جمهور" .. جام جم دقت كن درسته كه رئیس جمهور آمریكا شیطان بزرگه ولی مخاطب ایرانی رو لطفا .... ببخشید البته كه ایراد میگیرم شاید هم شما از طرف پرسیدید.
فرامرزی
-
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۳
۰
۰
چرت بود

نیازمندی ها