یکی از نمایندگان پارلمان اوکراین که پس از مناظره تلویزیونی با یکی از اعضای حزب مخالف به شدت عصبانی بود در محوطه استودیو با وی درگیر شد و پس از آن تلاش کرد به خودروی او نیز آسیب برساند.
کد خبر: ۹۴۸۱۹۰
بزن بزن نماینده پارلمان اوکراین با رقیبش +فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از فارس، یکی از نمایندگان پارلمان اوکراین که در میان همکارانش نیز به عنوان فردی شناخته می‌شود که دیدگاهش را با مشت بیان می‌کند، پس از یک مناظره تلویزیونی با یکی دیگر از نمایندگان از حزب مخالف، مدتی را برای خروج این فرد از ساختمان کمین گرفته و پس از درگیر شدن با وی، تلاش کرد تا به خودروی او نیز آسیب برساند.

بنا بر گزارش شبکه «راشاتودی»، دوربین‌های نصب شده در محوطه، تصاویر این درگیری را به ثبت رسانده‌اند.

«ولادیمیر پاراسیوک» نماینده 29 ساله پارلمان اوکراین عضو حزبی است که نقش مهمی در برکناری دولت پیشین اوکراین ایفا کرده بود.

بر اساس این گزارش، وی در مدتی که نماینده پارلمان بوده چندین مرتبه دیگر نیز با مقامات اوکراینی از ادارات مختلف این کشور درگیر شده بود.

«الکساندر ویلکول» یکی دیگر از نمایندگان پارلمان اوکراین است که دیدگاهی مخالف پاراسیوک دارد و درگیری این دو تقریبا سابقه‌ای طولانی داشته است.

اما این درگیری‌ها روز پنج‌شنبه مجددا شعله ور شد و جرقه‌های آن نیز با حضور این دو در یک برنامه مناظره سیاسی در کانال 112 تلویزیون اوکراین زده شد.

ظاهرا پس از این مناظره به شدت داغ میان این دو نماینده پارلمان اوکراین، پاراسیوک در راهروی استودیو کمین گرفته و سعی کرده که با مشت‌های پی در پی به نماینده مخالف خود حمله کند که این تلاش با مداخل محافظان شخصی ویلکول متوقف می‌شود.

پس از ناکام ماندن این تلاش وی، دوربین‌های نصب شده در محوطه شبکه تلویزیونی، تصاویر وی را در حالی ثبت کرده‌اند که تلاش کرده تا درهای خودرو و آینه‌های کناری آن را بشکند.

پاراسیوک به عنوان نماینده‌ای خشن در پارلمان اوکراین شهرت دارد. در ماه نوامبر سال گذشته، وی با یک دادستان در پرونده جنایی علیه یکی از سیاستمداران ملی‌گرای اوکراین درگیر شده بود.

«میخائیل ساکاشویلی» سیاستمدار سابق گرجستان که از تابعیت اصلی خود انصراف داده بود تا تابعیت اوکراین را بدست آورد و فرماندار شهر بندری «اودسا»‌ در اوکراین شود، گفته است: «وقوع چنین اتفاقاتی در اوکراین نشاندهنده این مسئله است که پارلمان فعلی باید منحل شود».

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها