در این موشن گرافیک شاهد تصاویری از تمرینات نظامی تک تیراندازها یکی از مرموز‌ترین و در عین حال مرگبارترینواحدهای نظامی خواهید ود.
کد خبر: ۹۳۹۳۷۲
آموزش نظامی مرگبارترین تک تیراندازان روس + موشن گرافیک

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از مجله تصویری سلاح، تک تیراندازها همواره یکی از مرموز‌ترین و در عین حال جذاب ترین واحدهای نظامی را به خود اختصاص داده اند. انجام ماموریت های سخت، نفوذ به پشت خطوط دشمن، عملیات های شناسایی و پاکسازی از جمله مهم ترین ماموریت های این سربازارن به شمار می رود. یکی از خاص ترین قابلیت های این نظامیان، توانایی آنها در استتار و پنهان ماندن از دید دشمن است. با توجه به جذابیت موضوع، برای امروز سری به یکی از کمپ های آموزشی تک تیراندازان نخبه در روسیه خواهیم زد.

گفتنی است؛ تک تیراندازان روس برای چند دهه با دراگونوف اس وِ دِ قابلیت های خود را به نمایش گذاشته اند البته این سلاح روسی در سطح جهانی آنچنان محبوب شد که در جنگ های مختلفی مانند جنگ ویتنام، یوگسلاوی، چچن، افغانستان و همچنین جنگ تحمیلی مورد استفاده قرار گرفت. به رغم افزایش سن(دهه 50 میلادی) و ارائه مدل های جدید تر از این سلاح شاهد هستیم که کماکان دراگونوف اس وِ دِ در برخی نقاط حالت عملیاتی خود را حفظ کرده است.

آموزش طبق یک برنامه منظم در ساعات اولیه روز آغاز می شود.

تولید گروه چندرسانه‌ای - جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها