کاربران پایگاه‌های اینترنتی، ویدیویی را منتشر کردند که در آن، یک دکتر عربستانی درباره 57 ازدواج خود که در طول 40 سال انجام شده، توضیح می‌دهد.
کد خبر: ۹۳۸۸۸۸
ماجرای ازدواج «دکتر» سعودی با 57 زن! + فیلم

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، این تبعه سعودی در پاسخ به نخستین سوال درباره "کوتاه"ترین ازدواج خود، مدت آن را تنها "نیم ساعت" ذکر می کند و طولانی ترین ازدواج خود را هم 32 ساله اعلام می کند.
وی در این ویدیو توضیح می دهد که اسامی تمام "همسران" خود را به خاطر دارد و اغلب آنها از اتباع کشورهای بیگانه بوده اند.
این اعتراف از سوی یک فرد تحصیلکرده عربستانی در حالی صورت می گیرد که در اغلب کشورهای جهان، برملا شدن چنین اقدامی مجازات‌های سنگین در پی دارد.

از سوی دیگر، در حالی که اهل سنت با پیروی از نهیِ خلیفه دوم، ازدواج موقت (با رعایت همۀ شرایط و ضرورت‌ها) را حرام می دانند، این "دکتر" عربستانی با افتخار و لبخند، اعتراف می کند که کوتاه‌ترین ازدواجش تنها نیم ساعت به طول انجامیده؛ بدین معنا که پس از نیم ساعت، یکی از 57 همسرش را "طلاق" داده؛ در حالی که در ازدواج موقت، چیزی به عنوان "طلاق" و آثار سوء آن بر ذهن و فکر زن وجود ندارد.
در شرایطی که هیچ یک از مدعیان "دموکراسی" و "حقوق بشر"، از جمله آمریکا و انگلیس، عربستان را ناقض حقوق بشر نمی دانند و وقیحانه، حتی نماینده سعودی را به ریاست کمیته حقوق بشر سازمان ملل هم می رسانند، سران آل سعود در یمن و سوریه و بحرین و عراق، به حمایت از تروریست های گروهکی و دولتی مشغولند و اتباع این کشورها هم کارگران خارجی و داخلی و زنان و کودکان خود را تحت استثمار گرفته اند و با افتخار در برابر دوربین از آن سخن می گویند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
یوسف
-
۱۶:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
در صورتی كه فرد مذكر یا موئنث فرقی نمیكند تا درجه ای كه برای تعددزوجات به تعداد بیش از سه بیشرف- بیوجدان -بیخرد-بیتعهد-بی احساس مسئولیت-بی ناموس-بی اخلاق-پست فطرت-دون پایه-بیفرهنگ-نالایق-وووووباشندوفاقد بسیاری از محاسن انسان كامل بودن باشند انگاه میتوانند مثل او رفتار كنند.بعضی از انسانها با یك امضای ساده در اغاز ازدواج تا پای جان واز انهم فراتر به تعهدشان وفادارند.تنها داشتن یك الت تناسلی نشانه ادم بودن نیست.
روح الله
-
۱۷:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۸
۰
۰
لعنت بر اروپای تهوع اور و مرگ بر امریكای دراكولا كه فقط برای سیاست و دلار حرف از حقوق بشر میزنند

نیازمندی ها