محمود بصیری گفت: داود رشیدی اگر جوانی را می‌دید که استعدادی دارد،هرگز او را رها نمی‌کرد.
کد خبر: ۹۳۷۸۲۱
خاطره‌‌گویی محمود بصیری از داود رشیدی + فیلم

این بازیگر سینما و تلویزیون که از دوستان خانواده رشیدی است با ابراز تأسف از درگذشت این هنرمند به ایسنا گفت:‌ آقای رشیدی رئیس واحد نمایش تلویزیون بود و دید بسیار گسترده و مثبتی داشت. اگر جوانی را می‌دید که استعدادی دارد هرگز او را رها نمی‌کرد و پیگیر کارش می‌شد، او از آن مدیرانی نبود که منتظر باشد هنرمندان سراغش بروند و پیشنهادی بدهند بلکه خودش پیگیر کارها می‌شد.

این بازیگر مهمترین ویژگی رشیدی را انسان بودن او دانست و یادآور شد: سال 49 برای اولین بار یکدیگر را دیدیم و او به من اجازه داد، به مدت چهار سال در کلاس درسش در دانشگاه به صورت آزاد بنشینم، در حالی که من حتی دیپلم هم نداشتم.

بصیری اضافه کرد: آقای رشیدی مرا به هنرمندانی مانند محمود استادمحمد، علی حاتمی، امیرنادری و... معرفی کرد تا با من کار کند. سرکارهای او حاضر بودم تا یک نیزه بگیرم و فقط بایستم چون می‌دانستم با همین حضور هم مطالب بسیاری از او یاد می‌گیرم.

او در پایان صحبتش بار دیگر تأکید کرد: آقای رشیدی با دقت همه چیز را زیر نظر داشت و اگر احساس می‌کرد جوانی استعداد دارد خودش شرایط را برای فعالیت او ایجاد می‌کرد. هنرمند و انسانی بسیار بزرگ بود که رفتنش باعث تأسف همه ماست.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
میلاد
-
۱۵:۳۰ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۶
۰
۰
خدا رحمت كند . خدمت بزرگی به فرهنگ این مملكت كردند. خاطره جالبی بود

نیازمندی ها