« توصیه می‌شود بیماران قلبی ، روزه‌داران و و کودکان از تماشای این فیلم خودداری کنند. » فیلم تازه‌ای از بقایای ستون نظامی منهدم شده داعش در حملات هوایی ارتش عراق منتشر شده است.
کد خبر: ۹۱۸۴۴۵
حملۀ هوایی عراق با 500 خودروی داعش چه کرد؟ + فیلم (+16 )

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، این ویدئو نشان دهنده آثار حملات هوایی ارتش عراق به کاروان نظامی داعش در اطراف شهر فلوجه است.

وزارت دفاع عراق پیشتر اعلام کرد که در حملات هوایی ارتش این کشور، یک کاروان متشکل از بیش از 500 خودرو را در جنوب غربی شهر فلوجه هدف قرار گرفته است و در جریان آن ضمن کشته شدن 150 تروریست، 250 خودروی داعش هم منهدم شده است.

پایگاه خبری "سی ان ان" این ویدئو را منتشر کرده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۵
علی تهرانی
-
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
۰
۰
باسلام:اینطور كه معلومه جام جم دوست داره همیشه لبخندی روی لبان ما بیاره .كجای این ویدئو دهشتناك وحال بهم زن بود؟یك مشت ماشین سوخته را نشان میداد.
محسن
-
۱۴:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
۰
۰
مثلا چی معلومه؟؟؟ « توصیه می‌شود بیماران قلبی ، روزه‌داران و و كودكان از تماشای این فیلم خودداری كنند!!! اصلا چیزی مشخصه!! درثانی لعنت بر داعشیا.. حقشونه
g
-
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۲
۰
۰
5 یا 50 یا 500 خودرو ؟
بی نام
-
۰۹:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
۰
۰
جام جم عزیز از اینكه با لطیفه های قشنگت خنده بر لبان ما جاری میكنی واقعا ازت ممنونیم - اخه گلابی جان مردم رو مسخره خودت كردی؟؟؟؟؟؟؟؟توصیه می‌شود بیماران قلبی ، روزه‌داران و و كودكان از تماشای این فیلم خودداری كنند؟؟؟؟؟؟؟؟ دقیقا 500 خودرو رو خودت با انگشتای مباركت شمردی؟؟؟؟؟؟
واقعا متاسفم...
داود
-
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۳
۰
۰
عزیز دل برادر جام جم از خودت مدل در آوردی توصیه می‌شود بیماران قلبی ، روزه‌داران و و كودكان از تماشای این فیلم خودداری كنند!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها