پس از مشاهده این فیلم تماشایی حیات وحش می توان به جرات اذعان کرد که شاه کبرا یکی از باشکوه ترین جانوران روی کره زمین است.
کد خبر: ۸۱۷۲۶۹
شاه کبرا ، جانوری خطرناک اما باشکوه + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ویلد لایف، شاه کبرا با اینکه یکی از خطرناک ترین مارهای جهان است اما به جرات باید گفت نه تنها باشکوه ترین مار جهان محسوب می شود بلکه پرابهت ترین این گونه از جانوران حیات وحش کره زمین نیز است.

شاه کبرا در جنگل به حرکت درآمده است. همه حیوانات بوی این خزنده مرگبار و مهیب را احساس کرده اند. آهو های روی زمین و میمون های روی درخت همه بر خود می لرزند. او بزرگترین مار سمی جهان است.

ماری با طول حدود شش متر و با زهری مرگبار. ماری که می تواند به ارتفاع دو سوم طول بدنش از زمین بلند شده و بایستد.

تنها یک جانور در جنگل وجود دارد که از شاه کبرا نمی ترسد: مانگوس (نمس هندی یا خدنگ). پستاندار کوچک به شاه کبرا نزدیک می شود. مار غول پیکر حالت حمله به خود می گیرد. مانگوس به نوبه خود می غرد و باز نزدیک می شود.

پستاندار کوچک هراسی از شاه کبرا ندارد. بارها در نبردی جانانه شاه کبرا ها را شکست داده و به عنوان شام شب خورده است. با این حال، این بار مانگوس به داخل بوته ها فرار می کند زیرا این شاه کبرا بیش از اندازه بزرگ است.

شاه کبرا به راهش ادامه می دهد. ناگهان چشمش به یک شاه کبرا دیگر می خورد . ابتدا حالت حمله به خود می گیرد. شاه کبرا اغلب مارهای دیگر از جمله کبراها را شکارمی کند اما این یک شاه کبرا ماده است.

دو مار باشکوه به یکدیگر نزدیک شده و به طور هماهنگ بدن شان را پیچ و تاب می دهند، شبیه رقصی دیوانه وار که مقدمه ای برای تولید مثل است.

این فیلم تماشایی حیات وحش را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها