بیماری که پس از انجام عمل جراحی متوجه می شود دو پیچ در زانوی او جا مانده، می گوید سازمان نظام پزشکی معتقد است که خود او مقصر بوده است.
کد خبر: ۸۱۳۶۹۵
بعد از عمل پیچ در بدنش ماند ، خودش مقصر است + فیلم

مرد جوانی که پزشک جراحش دو پیچ پلاتینی را در زانوی او جا گذاشته، اظهار کرد که سازمان نظام پزشکی به او اعلام کرده شکایت سودی ندارد و خودش مقصر است.

این جوان یک روز پس از آنکه برای درآوردن دو پیچ پلاتینی از زانویش تحت عمل جراحی قرار گرفت، با درد فراوان به بیمارستان مراجعه کرد و مشخص شد که فقط نصف پیچ ها از بدنش خارج شده و مابقی، شکسته شده و در زانوی او جا مانده است.

او گفت: پزشک جراح بعد از عمل ادعا کرد که هر دو پیچ را در آورده اما 24 ساعت بعد، از شدت درد به بیمارستان رفتم و در عکس برداری معلوم شد که پیچ ها شکسته شده و هنوز در زانویم هستند. وقتی این موضوع را به پزشک جراح اطلاع دادم، او گفت هرکاری دلت می خواهد بکن و سازمان نظام پزشکی هم اعلام کرد شکایت فایده ای ندارد و خودت مقصری!

با این حال، یکی از مسئولان سازمان نظام پزشکی گفت: به هر حال پای این بیمار و عمل جراحی انجام شده اشکال دارد و ما دوباره موضوع را بررسی می کنیم.

دراین گزارش تصریح شده است که اگر پیگیری های این بیمار نبود، پرونده او مدت ها قبل بسته می شد.

منبع: شبکه خبر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
خسرو
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۰
۰
اگر كسی آپاندیسش را عمل كند و موبایل پزشك داخل شكم بیمار جا بماند. یا ایهاالناس تقصیر بیمار است نه پزشك. فقط آقایان پزشكان عزیز موبایل شان را روی ویبره نگذارند آخر توی شكم بیمار تلفن زنگ بخورد قلقلكش می آید و خنده اش می گیرد.
ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۰
۰
با سلام
واقعا كجاداریم زندگی میكنیم یعنی چی كه بهش گفتن خودت مقصری بنده خدا باید خودش آچار دست میگرفته پیچو مهرشو باز میكرده؟واقعا وقتی مرجع نظارتی اینجوری میگه از خود پزشك نمیشه انتظارداشت فقط میشه تاسف خورد ....
ریحانه
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۳
۰
۰
ای بابا چقدر سخت میگیرین دو تا دونه پیچه دیگه!!!
حلقه نامزدی و جعبه و شجره نامه خانوادگی كه جا نذاشته،تازه اگه اونا هم بود اشتباه پزشكیه، همه جای دنیا اتفاق می افته، كسی حق ساختن طنز و منز و این حرفا رو نداره!
اصلا این بیماری كه حواسش رو سر عمل جمع نكرده باید جریمه بشه، واسه چی به پزشكان و جامعه محترمشون بی احترامی می كنین.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها