کیا بالاخره در سالن اتومبیل نیویورک پرده از چهره کیا اپتیما 2016 برداشت. اتومبیل سدان خوش چهره با ابعاد شاسی بزرگ‌تر که با سه موتور مختلف در پنج آپشن LX، LX توربو، SX، EX توربو و SLX تولید و روانه بازارها خواهد شد.
کد خبر: ۷۸۴۸۵۷
کیا از مدل اپتیما 2016 رونمایی کرد + فیلم + عکس

به گزارش جام جم آنلاین، همانطور که گفتیم، ابعاد شاسی کیا اپتیما 2016 بزرگ‌تر از قبل شده که موجب افزایش عرض اتومبیل به 1860 میلی متر و فاصله بین دو محور آن هم به 2804 میلی متر شده است اما مهم‌تر از همه پیشرانه‌های بکار رفته در آن است که اولی متشکل از یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژر چهار سیلندر با توان خروجی 187 اسب بخاری در محدوده دور 5500 دور بر دقیقه‌ای و همچنین گشتاور 264 نیوتن متری، می‌شود و پیشرانه دوم هم از یک موتور 2 لیتری توربوشارژر چهار سیلندر 247 اسب بخاری با گشتاور 352 نیوتن متری تشکیل شده است.

علاوه بر این‌ها، کیا یک پیشرانه تنفس طبیعی 2.4 لیتری چهار سیلندر GDI را هم در نظر گرفته که با رساندن دور موتور به 6000 دور بر دقیقه، حداکثر 185 اسب بخار قدرت و 241 نیوتن متر گشتاور را تولید می‌کند.

به غیر از پیشرانه 1.6 لیتری توربو که به یک جعبه دنده هفت سرعته اتوماتیک دوکلاچه مجهز شده است، دو پیشرانه دیگر 2 و 2.4 لیتری به یک جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک متصل می‌شوند.

به گفته شرکت سازنده، کیا اپتیما 2016 در اواخر سال جاری میلادی برای فروش به نمایندگی‌های مجاز این شرکت فرستاده می‌شود و قیمت نهایی آن نیز با نزدیک شدن به تاریخ عرضه مشخص می‌گردد.(خودروبانک)

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
محمد
-
۰۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۸
۰
۰
چندین سال عمرم تلف شد با پارس ایرانی كه بعد از این همه سال با بدبختی پول جمع كردم چه شبایی تا صبح كار كردم چه روز هایی تو گرما سختی كشیدم تا پوله بازومو ریختم تو جوب ماشین مدل ٩٥ صفر كیلومتر یه مسافرت باش رفتم پدرم دراومد صفحه كلاچ خراب ترمز خراب چرخ ها صدا می دن كولر خراب ماشین رو كه می شوری صندوق عقب پر اب می شه موتور جوش میاره و كلی مشكل. بخدا حق من این نبود ماشین بالایی رو نگاه كن عمرم رفت ای روزگار
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها