در مستند بازی شوم تصاویری واقعی از دستگیری سارقان مسلح حادثه گلپایگان پخش شد. توصیه می شود افراد حساس و زیر 16 سال فیلم را نبینند.
کد خبر: ۷۷۰۱۴۶
تصاویر واقعی از دستگیری سارقان مسلح حادثه گلپایگان + فیلم

رسیدگی به این پرونده بامداد ششم دی امسال همزمان با تیراندازی سارقان مسلح به ماموران پلیس در شهرستان خمین در دستور کار پلیس قرار گرفت. ماموران پس از مشکوک شدن به خودرویی، دستور ایست دادند که سه سرنشین آن به سوی آنها تیراندازی کردند و پس از مجروح کردن سه مامور از صحنه سرقت گریختند.

پس از اعلام این موضوع به مرکز فوریت‌های پلیس، طرح مهار در استان‌های اصفهان و مرکزی اجرا شد.

سارقان مسلح که پلیس را در تعقیب خود می‌دیدند، با خودروی «تیبا» یک استاد دانشگاه به فرار خود به سمت گلپایگان ادامه دادند. نزدیک ایست بازرسی شهر گلپایگان، ماموران به خودروی تیبا مشکوک شده و آن را متوقف کردند. هنگام بازرسی صندوق عقب، راننده به ماموران گفت که سه سرنشین خودرو رفتار مشکوکی دارند.

ماموران از سه سرنشین تیبا خواستند مدارک خود را نشان دهند که آنها به سوی ماموران تیراندازی کرده و از محل متواری شدند. سارقان مسلح در ادامه فرار خود یکی از ماموران پلیس راهور به نام سروان مجید مهدوی را به شهادت رسانده و وارد گلپایگان شدند.

در جریان عملیات پلیسی برای دستگیری سه تبهکار خشن، ماموران در یکی از محله‌های گلپایگان با دزدان مسلح درگیر شده و در جریان این درگیری سرهنگ محمد هاشمی و سرباز وظیفه حسین صبوحی به شهادت رسیدند.

یکی از سارقان مسلح نیز با شلیک پلیس کشته شد. سارقان در ادامه اقدام به سرقت یک دستگاه کامیونت کردند و با توجه به مرگ همدستشان، جسد او را در محل سرقت رها کرده و گریختند.

دزدان مسلح سپس قصد سرقت یک دستگاه نیسان را داشتند که در جریان این سرقت مرد میانسالی به نام آقاعلی و پسر هفده ساله‌اش به نام میلاد را با شلیک گلوله کشتند و به سمت نجف آباد فرار کردند. با کشف جسد یکی از سارقان، هویت وی که یک متهم سابقه دار به نام فیروز بود، شناسایی شد و ماموران دریافتند او و دو برادرش به نام‌های منصور و محمد در سرقت هشت طلافروشی در اصفهان و چند شهر دیگر نقش داشته و متواری بودند.

در ادامه عملیات، پلیس مخفیگاه دو متهم فراری را در شهرستان فولادشهر اصفهان شناسایی و آنجا را محاصره کرد و در جریان درگیری یکی از متهمان کشته شد و پلیس موفق به دستگیری نفر سوم به نام منصور شد.

با انتقال منصور به پلیس آگاهی، او اعتراف کرد و گفت: با همدستی دو برادرم که کشته شده‌اند از سال 84 سرقت‌های مسلحانه از طلافروشی‌ها را شروع کردیم و در این مدت 50 کیلو طلا دزدیدیم. در این سرقت‌ها 5 نفر را کشتیم و 11 نفر را زخمی کردیم. در جریان فرارمان به گلپایگان نیز پنج نفر را کشتیم.

پرونده سارق مسلح به اتهام محاربه با صدور کیفرخواست به شعبه اول دادگاه انقلاب استان اصفهان ارسال شد که قاضی دادگاه حکم اعدام وی در ملأعام را صادر کرد. پرونده این محکوم با تائید از سوی قضات دیوان عالی کشور به واحد اجرای احکام دادگستری شهرستان گلپایگان اصفهان ارسال شد و روز 8 بهمن او در میدان کارگر گلپایگان به دار مجازات آویخته شد.

منبع: شبکه یک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۳
مهدی نظری
Iran, Islamic Republic of
۰۰:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
۰
۱
الله اكبر. دروووووووود خدا بر نیروهای جان بر كف اطلاعات و یگان ویژه و نیروی انتظامی و پلیس . متشكریم. ب همچنین سیمای شبكه 1.
امیر
Iran, Islamic Republic of
۰۳:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶
۰
۱
خدایی آفرین به نیروی انتظامی كشورمون ولی ای كاش از اون سرقت اول این ...ها پیداشون میكردن كه شاید آدمای بیگناه كمتری كشته میشدند
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها