در این فیلم تماشایی حیات وحش بیننده شاهد نبرد مرگباری میان یک مار کبرا با یک سوسمار مانتیور خواهد بود.
کد خبر: ۷۴۷۷۹۵
نبرد مرگبار مار کبرا و سوسمار مانیتور + فیلم

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از ویلدلایف، یک سوسمار مانتیور به سوی لانه موریانه ای که مانگوس ها نیز در حفره های زندگی می کند، می رود. مانگوس ها به رغم شجاعتشان همگی نگران بچه هایشان هستند.

سوسمار مانیتور ناگهان با یک مار کبرا بزرگ روبرو می شود. مار کبرا حالت حمله به خود گرفته تا سوسمار را مرعوب کند .مانیتور در یک حمله برق آسا کمر مار کبرا را در آرواره هایش می گیرد. سوسمار بزرگ تر از آن است که از مار کبرا هراسی داشته باشد.

مانگوس ها هیجان زده نبرد بین دو خزنده از گونه های مختلف را در کنار لانه شان تماشا می کنند. مانگوس ها خود از شکارچیان ماهر مارها از جمله مارهای کبرا هستند. آنها ترسی از مار کبرا ندارند اما سوسمار مانیتور بزرگ خطر بزرگی محسوب می شود.

مانیتور کمر کبرا را در آرواره هایش فشرده و با حرکت سریع گردنش مار را به این سو آن سو می کوبد. کبرا تلاش در فرار دارد اما گریز از دام آرواره های سوسمار غیر ممکن است. بنابراین کبرا در آخرین تلاش رویش را به سوی مهاجم بر می گرداند.

کبرا نیش مرگبارش را در پشت سوسمار مانیتور فرو می کند اما سوسمار مانیتور به طور طبیعی در برابر سم مارها مصونیت دارد. مانیتور از این حمله کبرا به خشم آمده و این بار با شدت بیشتری مار را به زمین می کوبد.

مانگوس ها به اندازه ای به هیجان آمده اند که برخی برای مشاهده بهتر صحنه روی پاهای عقبشان ایستاده اند.

مار کبرا بی جان شده است و سوسمار مانیتور در اندک مدتی او را می بلعد. مانگوس ها هنوز صحنه را نگاه می کنند. مانیتور سیر شده و به اطرافش نگاه می کند. مانگوس ها گریخته و در لانه پنهان می شوند.

سوسمار مانیتور بزرگ هم به سوی مقصدی نامعلوم می رود.

این فیلم تماشایی حیات وحش را با هم ببینیم. بهرام افتخاری / جام جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها